mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Geluid, Speakers & MP3 Spelers

Register

Opname vraag

Reply

Thread Tools
Old 22 apr 2008, 21:12
Lid Fractie

Default Opname vraag

Is het mogelijk om een MIDI-bestand naar een WAV-bestand met behulp van de geluiden van Window's gebouwd in MIDI-apparaat?

Met andere woorden, heb ik een MIDI-bestand uit een muzieknotatie programma (Sibelius), maar wilt exporteren als een WAV-bestand naar een Multitrack recorder, zodat ik kan opnemen van een live-instrument bovenop. (Ik doe dit in een MIDI-sequencer-software staat, maar ik heb niet nog een, en de noodzaak om deze opname aan het eind van de week).

Sibelius heeft een "uitvoer als audio"-functie, maar aangezien het MIDI-apparaat is ingebouwd in Windows wordt uitgevoerd door middel van Windows Media Player werkt dit niet.

Indien niet, kan ik alleen nog maar een stereo-aansluiting van mijn geluidskaart aan de multi-track recorder, maar ik zou liever exporteren als WAV (indien het mogelijk is) want dan heb ik maximaal mengen controle op de MTR.
Old 22 apr 2008, 21:21
Lid Fractie

Default Opname vraag

Nevermind. Ik dacht dat het uit.

iTunes heeft een "converteren naar mp3"-functie, dus ik opende de MIDI-bestand in plaats van Windows Media Player, en omgezet naar een mp3, dan verbrand aan een audio-cd (dus omzetten naar. wav)

Sorry voor een nutteloze draad. Moet hebben geprobeerd iTunes voordat ik gepost.

-Ulfrinn
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Video-opname van mijn pc naar mijn DVD tbarber Multimedia & Codecs 0 De 2 juni 2009 13:52
Telefoon opnemen op een pc kodakira Algemeen Hardware Chat 1 18 mei 2009 18:09
Help! Scherm opnemen pest79456 Algemene programmatuurnoot Chat 3 16 aug 2008 15:48
Geluid opnemen Shan Geluid, Speakers & MP3 Spelers 4 16e sep 2007 09:20
Recording-software. Garigoun Algemene programmatuurnoot Chat 1 14e sep 2007 07:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.