![]() |
|
| |||
| |||
| Is het mogelijk om een MIDI-bestand naar een WAV-bestand met behulp van de geluiden van Window's gebouwd in MIDI-apparaat? Met andere woorden, heb ik een MIDI-bestand uit een muzieknotatie programma (Sibelius), maar wilt exporteren als een WAV-bestand naar een Multitrack recorder, zodat ik kan opnemen van een live-instrument bovenop. (Ik doe dit in een MIDI-sequencer-software staat, maar ik heb niet nog een, en de noodzaak om deze opname aan het eind van de week). Sibelius heeft een "uitvoer als audio"-functie, maar aangezien het MIDI-apparaat is ingebouwd in Windows wordt uitgevoerd door middel van Windows Media Player werkt dit niet. Indien niet, kan ik alleen nog maar een stereo-aansluiting van mijn geluidskaart aan de multi-track recorder, maar ik zou liever exporteren als WAV (indien het mogelijk is) want dan heb ik maximaal mengen controle op de MTR. |
|
| |||
| |||
| Nevermind. Ik dacht dat het uit. iTunes heeft een "converteren naar mp3"-functie, dus ik opende de MIDI-bestand in plaats van Windows Media Player, en omgezet naar een mp3, dan verbrand aan een audio-cd (dus omzetten naar. wav) Sorry voor een nutteloze draad. Moet hebben geprobeerd iTunes voordat ik gepost. -Ulfrinn |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Video-opname van mijn pc naar mijn DVD | tbarber | Multimedia & Codecs | 0 | De 2 juni 2009 13:52 |
| Telefoon opnemen op een pc | kodakira | Algemeen Hardware Chat | 1 | 18 mei 2009 18:09 |
| Help! Scherm opnemen | pest79456 | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 16 aug 2008 15:48 |
| Geluid opnemen | Shan | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 4 | 16e sep 2007 09:20 |
| Recording-software. | Garigoun | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 14e sep 2007 07:57 |
| Thread Tools | |
| |