mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

Innspillingen spørsmålet

Reply

Thread Tools
Old 22 april 2008, 21:12
Medlem Group

Default Innspillingen spørsmålet

Er det mulig å konvertere en MIDI-fil til en WAV-fil ved hjelp av lyder fra Window innebygde MIDI-enhet?

Med andre ord: Jeg laget en MIDI-fil fra en musikk-notasjon programmet (Sibelius), men vil eksportere det som en WAV-fil til en Multitrack opptaker, slik at jeg kan spille inn en live instrument på toppen av det. (Jeg ville bare gjøre dette i en MIDI stand programvare Sequencer, men jeg har ikke en enda, og trenger å gjøre denne innspillingen i slutten av uken).

Sibelius har en "eksporterer som lyd"-funksjon, men siden MIDI enheten innebygd i Windows kjøres gjennom Windows Media Player, er dette ikke fungerer.

Hvis ikke, kan jeg bare kjøre en stereo tilkobling fra min soundcard til flere spor opptaker, men jeg ønsker å eksportere det som WAV (hvis mulig), fordi da har jeg maksimalt miksing kontroll på MTR.
Old 22 april 2008, 21:21
Medlem Group

Default Innspillingen spørsmålet

Glem det. Jeg skjønte det.

iTunes har en "konvertere til mp3"-funksjon, så jeg åpnet MIDI-fil der i stedet for Windows Media Player, og konvertert den til en mp3, så brant den til en lyd-CD (derfor konvertere den til. wav)

Beklager for en meningsløs tråd. Bør har prøvd iTunes før jeg postet.

-Ulfrinn
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Innspillingen video fra PCen til DVD tbarber Multimedia & Kodeker 0 2 juni 2009 13:52
Telefon opptak til en PC kodakira General Hardware Chat 1 18 mai 2009 18:09
Hjelp! Screen innspilling pest79456 General Software Chat 3 16 august 2008 15:48
Innspillingen lyd Shan Lyd, høyttalere og MP3-spillere 4 16nde sep 2007 09:20
Opptaksprogramvaren. Garigoun General Software Chat 1 14nde sep 2007 07:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.