![]() |
|
| |||
| |||
| Er det mulig å konvertere en MIDI-fil til en WAV-fil ved hjelp av lyder fra Window innebygde MIDI-enhet? Med andre ord: Jeg laget en MIDI-fil fra en musikk-notasjon programmet (Sibelius), men vil eksportere det som en WAV-fil til en Multitrack opptaker, slik at jeg kan spille inn en live instrument på toppen av det. (Jeg ville bare gjøre dette i en MIDI stand programvare Sequencer, men jeg har ikke en enda, og trenger å gjøre denne innspillingen i slutten av uken). Sibelius har en "eksporterer som lyd"-funksjon, men siden MIDI enheten innebygd i Windows kjøres gjennom Windows Media Player, er dette ikke fungerer. Hvis ikke, kan jeg bare kjøre en stereo tilkobling fra min soundcard til flere spor opptaker, men jeg ønsker å eksportere det som WAV (hvis mulig), fordi da har jeg maksimalt miksing kontroll på MTR. |
|
| |||
| |||
| Glem det. Jeg skjønte det. iTunes har en "konvertere til mp3"-funksjon, så jeg åpnet MIDI-fil der i stedet for Windows Media Player, og konvertert den til en mp3, så brant den til en lyd-CD (derfor konvertere den til. wav) Beklager for en meningsløs tråd. Bør har prøvd iTunes før jeg postet. -Ulfrinn |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Innspillingen video fra PCen til DVD | tbarber | Multimedia & Kodeker | 0 | 2 juni 2009 13:52 |
| Telefon opptak til en PC | kodakira | General Hardware Chat | 1 | 18 mai 2009 18:09 |
| Hjelp! Screen innspilling | pest79456 | General Software Chat | 3 | 16 august 2008 15:48 |
| Innspillingen lyd | Shan | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 4 | 16nde sep 2007 09:20 |
| Opptaksprogramvaren. | Garigoun | General Software Chat | 1 | 14nde sep 2007 07:57 |
| Thread Tools | |
| |