![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare modded mine HD201's ![]() Old brudt Creative HS-100's .... men MIC stadig arbejdede ![]() Smeltet et hul gennem den side med et varmt skruetrækker lol ![]() Skubbes ledninger gennem og skruet MIC i, så det ville drejestol som den gjorde på HS-100's ![]() Så jeg kan få det enten ved siden af min måned eller skruet op, så dens af vejen ![]()
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hovedtelefoner ikke fungerer | dkj4y | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 0 | 12 juni 2009 01:02 |
| Kom godt i nogle nye Hovedtelefoner | mctw | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 3 | 13. maj 2009 15:28 |
| Opkøb hovedtelefoner | robina80 | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 3 | 1 juli 2008 00:41 |
| Trådløse hovedtelefoner | robina80 | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 1 | 15th Dec 2007 06:00 |
| Hovedtelefoner Echo | royalray | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 1 | 25 august 2007 04:14 |
| Thread Tools | |
| |