![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare modded mine HD201's ![]() Old brutt Creative HS-100 er .... men mic fortsatt arbeidet ![]() Smeltet hull gjennom siden med en varm skrutrekker lol ![]() Skjøvet ledninger gjennom og skrus det mic i slik at det ville dreies slik den gjorde på HS-100 er ![]() Så jeg kan ha det enten ved min måned eller skrudd opp slik at den ut av veien ![]()
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hodetelefonene ikke fungerer | dkj4y | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 0 | 12 juni 2009 01:02 |
| Få noen nye Høretelefoner | mctw | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 3 | 13 mai 2009 15:28 |
| Kjøpe hodetelefoner | robina80 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 3 | 1 juli 2008 00:41 |
| Trådløse hodetelefoner | robina80 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 15 desember 2007 06:00 |
| Høretelefoner Echo | royalray | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 25 august 2007 04:14 |
| Thread Tools | |
| |