![]() |
|
| |||
| |||
| det indbyggede lyd på mit bundkort synes at være skruet så jeg tænkte, er det værd forking der 100 quid til toppen af rækken lydkort vil jeg bemærke, at stor forskel mellem en dyrere en og en billig 30 pund en |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| afhænger af dens anvendelse virkelig! Jeg betalte £ 8 for mit lydkort, 5.1, anlæg stor lol jeg bruge det til spil og musik i almindelighed
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Enig med mrdaveyk virkelig afhængig af hvad du vil bruge den til, har et billigt lydkort i kids pc, de surfer spille musik og spille spil og dets ok for dem sin endnu et spild som sin 5.1, men de bruger kun 2,1 hvad der skete med den indbyggede lyd på din m / b m8?
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| Jeg har ingen idé wen i plug mine højttalere i lyden er bare virkelig virkelig stille ligesom jeg er nødt til at holde dem i mine ører, så jeg kan høre, men mine højttalere arbejde på everyother computer ive prøvet dem om, så jeg gætte sin noget at gøre med mit bundkort ... så grundlæggende, når im lytter til musik jeg plejer meddelelse meget af en forskel i et dyrt lydkort? |
|
| |||
| |||
| Har du forsøgt at gå i den lydstyrkeknappen se på indstillingerne?
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
|
| |||
| |||
| jep forsøgt at .. sin skruet .... apperently bruge de forkerte skruer på din computer kan skrue bundkortet er det rigtigt? |
|
| |||
| |||
| yeh, men jeg dont tror, det er spørgsmålet Har du forsøgt at geninstallere drivere til det? kontrollere højttalernes ikonet nederst til højre, skal du klikke på det én gang og itll åbne et volumen bar, skal du sørge for sin fulde derefter kontrollere hvert eneste mulighed i taleren indstillingerne i kontrolpanelet Sørg for, at alle tilslutninger er stramt med højttalere Hvis du har prøvet alt dette, skal du gå til en billig kortet makker, din højttaler setup øjeblikket er enten en 2.1 eller 5.1, få et kort, der passer til dine aktuelle højttalersystem oprettet, går dyrere er meningsløse, medmindre din professionelle / fanatiker, og du er har behov for det
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| billige lydkort er det:) tak for din hjælp fyrene |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Der findes to typer lydkort - om bord og high-end. Jeg er uenig, at en "billig kortet" er det værd, medmindre du har et alvorligt problem med din mobilenhed, som skulle berettige et bundkort RMA. High-end kort er ikke bare Audio foder - de virkelig gøre tingene forsvarlig forbløffende.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er enig om lyden bliver bedre, hvis du køber en high-end lydkort, men glem ikke om højttalere. Hvis du allerede har et godt sæt, så er du OK, men hvis du fik billig £ 15 højttalere, kan du overveje, om du er villig til at føje ekstra penge. Du let ende udgifter £ 150 til £ 180 om hele løsningen. Forking ud af £ 100 for dit lydkort men tilslutte i en værdiløs sæt højttalere er bare spild af din £ 100 ...!
Hvis du ikke er villig til at gøre det, din £ 100 kunne få dig en anstændig mid-range lydkort og en mid-range sæt højttalere (du skal selv heve penge til venstre). Det eneste punkt, som jeg personligt kan se og få et skidt billige lydkort er, hvis du er nødt til at erstatte en død ombord lydkort, så du kan lytte til Windows system lyde. Cheers: Chris Mit system: Willy Wonka's Polygon Factory
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Spil der brug for en høj Grafikkort - Cant Find Enhver | ryannathans | PC & Console Gaming | 8 | 14 oktober 2009 15:12 |
| Im Fead Op med Mobilanlæg Øresund. Brug for et godt spil lydkort. | cheesepuff | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 8 | 18. maj 2009 12:27 |
| Ingen lyd på min pc ... ombord eller PCI lydkort | Grumlis | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 6 | 4. sep 2008 14:48 |
| Statisk lyd på højt toneleje lyde | SophieCella | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 4 | 11th May 2008 09:14 |
| Højt sat lyd på overclock - problem? | cyberspacegenie | CPU, bundkort og RAM | 15 | 3 november 2007 03:15 |
| Thread Tools | |
| |