![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Alusten äänen minun emolevy näyttää olevan ruuvattu niin ihmettelin on se sen arvoista forking ulos 100 puntaa, joka alkuun valikoima äänikortti olisi Olen huomannut, että paljon eroa on kallista, ja halpa 30 punnan yksi |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| riippuu sen käyttö todella! i maksetaan £ 8 minun äänikortti, 5.1, toimii hyvin lol i käyttää sitä pelejä ja musiikkia yleensä
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sovitaan mrdaveyk oikeastaan riippuu siitä, mitä haluat käyttää sitä, on halpaa äänikortin kids kpl, ne selauspalveluita kuunnella musiikkia ja pelata pelejä ja sen ok heille sen jopa jätettä sen 5,1, mutta he vain 2,1 mitä tapahtui juna-äänen teidän m / b M8?
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Minulla ei ole aavistustakaan wen i plug minun puhujat ääni on oikeastaan todella hiljainen kuten olen säilyttämään ne minun korville niin voin kuulla mutta minun puhujat työtä everyother tietokone ive kokeillut niitä, joten olen vierasta sen jotain tekemistä sen kanssa, minun emolevyn ... niin pohjimmiltaan kun im musiikin kuuntelu i tapana huomautus Ero on kallis äänikortti? |
|
| |||
| |||
| Oletko kokeillut Syventymättä äänenvoimakkuuden säätö tarkastella asetuksia?
__________________ Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() |
|
| |||
| |||
| yep yrittänyt että .. sen rutistettu .... apperently käyttämällä väärin ruuvit tietokoneellesi voi ruuvi emolevyn tämä totta? |
|
| |||
| |||
| Yeh, mutta i dont sitä mieltä, että tämä on kysymys Oletko yrittänyt asentaa ajurit on? Tarkista kaiuttimen kuvake pohjassa oikealle, napsauta sitä kerran ja itll avata äänenvoimakkuuden palkki, varmista, että koko sitten tarkistaa jokaisen vaihtoehdon kaiuttimen asetukset ohjauspaneelin Varmista, että kaikki liitännät ovat tiukat puhujat Jos olet kokeillut kaikkia tämän mennä halpa kortti mateuutteet, sinun kaiutinasetukset tällä hetkellä on joko 2.1 tai 5.1, saat kortin, joka sopii nykyinen puhuja perustettu, menee kallista ei ole mitään järkeä, paitsi jos ammattimainen / fanaatikko ja olet jotka tarvitsevat sitä
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| halpa äänikortti on:) Kiitos auttaa kaverit |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| On olemassa kahdenlaisia äänikortti - laivalla ja high-end. Olen eri mieltä, että "halpa kortti" on sen arvoista, paitsi jos sinulla on vakava ongelma kanssa laivalla, joka olisi syytä emolevyn RMA. The high-end-kortit eivät ole vain Audiophile rehukasvien - ne todella tehdä asioita äänen amazing.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen samaa mieltä siitä, että ääni on parempi, jos ostat huippuluokan äänikortti, mutta älä unohda puhujia. Jos sinulla on jo hyvä sarja, sitten olet OK, mutta jos sinulla on halpaa £ 15 kaiuttimia, sinun kannattaa harkita, jos olet valmis lisätä ylimääräistä rahaa. Sinun helposti päätyä menojen £ 150 to £ 180 koko ratkaisu. Forking ulos £ 100 for your Äänikortit mutta tapittamalla on arvoton joukko puhujia on vain jätteiden teidän £ 100 ...!
Jos et ole valmis tekemään, että teidän £ 100 voisi sinut kunnollista puolivälissä valikoima äänikortti ja puolivälin vahvistetut puhujat (sinun pitäisi jopa heve rahaa jäljellä). Ainoa kohta, voin henkilökohtaisesti nähdä saada Pilkkahintainen äänikortti on, jos joudut korvaamaan kuollut laivalla äänikortti, jotta voit kuunnella Windows-järjestelmän ääniä. Cheers: Chris My System: Willy Wonka n Monikulmion Factory
|