vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet

Register

Pitäisikö minun vaivautua, joilla on korkea loppuun äänikortti

Reply

Thread Tools
Old 3 huhtikuu 2008, 07:09
Jäsen

Alusten äänen minun emolevy näyttää olevan ruuvattu niin ihmettelin on se sen arvoista forking ulos 100 puntaa, joka alkuun valikoima äänikortti olisi Olen huomannut, että paljon eroa on kallista, ja halpa 30 punnan yksi
Old 3 huhtikuu 2008, 07:11
Rahoittajien ryhmän

riippuu sen käyttö todella!

i maksetaan £ 8 minun äänikortti, 5.1, toimii hyvin lol

i käyttää sitä pelejä ja musiikkia yleensä

My System: Minun

Processor (s):
AMD Athlon kahden ytimen
Emolevy:
WinFast 6600
RAM-muisti:
3gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Äänikortti:
jotkut halvat dx9 5.1
Kiintolevy (t):
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 3 huhtikuu 2008, 07:29
Rahoittajien ryhmän

Sovitaan mrdaveyk oikeastaan riippuu siitä, mitä haluat käyttää sitä, on halpaa äänikortin kids kpl, ne selauspalveluita kuunnella musiikkia ja pelata pelejä ja sen ok heille sen jopa jätettä sen 5,1, mutta he vain 2,1
mitä tapahtui juna-äänen teidän m / b M8?

Tietokone kerran lyödä minua shakki
Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.

My System: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 O / C
Emolevy:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-muisti:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts O / C
Äänikortti:
luova SoundBlaster 4
Kiintolevy (t):
1x 80 gb 2x 250GB
Optinen asema (t):
1x Sony DVD-RAM-asema 1xphillips dv
Asia / PSU:
700w moduler PSU
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
Monitor (t):
22in laajakuva
Operating System (s):
XP Pro
Old 3 huhtikuu 2008, 07:59
Jäsen

Minulla ei ole aavistustakaan wen i plug minun puhujat ääni on oikeastaan todella hiljainen kuten olen säilyttämään ne minun korville niin voin kuulla mutta minun puhujat työtä everyother tietokone ive kokeillut niitä, joten olen vierasta sen jotain tekemistä sen kanssa, minun emolevyn ... niin pohjimmiltaan kun im musiikin kuuntelu i tapana huomautus Ero on kallis äänikortti?
Old 3 huhtikuu 2008, 08:30
Rahoittajien ryhmän

Oletko kokeillut Syventymättä äänenvoimakkuuden säätö tarkastella asetuksia?

Tietokone kerran lyödä minua shakki
Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.
Old 3 huhtikuu 2008, 09:11
Jäsen

yep yrittänyt että .. sen rutistettu .... apperently käyttämällä väärin ruuvit tietokoneellesi voi ruuvi emolevyn tämä totta?
Old 3 huhtikuu 2008, 09:20
Rahoittajien ryhmän

Yeh, mutta i dont sitä mieltä, että tämä on kysymys

Oletko yrittänyt asentaa ajurit on?

Tarkista kaiuttimen kuvake pohjassa oikealle, napsauta sitä kerran ja itll avata äänenvoimakkuuden palkki, varmista, että koko

sitten tarkistaa jokaisen vaihtoehdon kaiuttimen asetukset ohjauspaneelin

Varmista, että kaikki liitännät ovat tiukat puhujat

Jos olet kokeillut kaikkia tämän mennä halpa kortti mateuutteet, sinun kaiutinasetukset tällä hetkellä on joko 2.1 tai 5.1, saat kortin, joka sopii nykyinen puhuja perustettu, menee kallista ei ole mitään järkeä, paitsi jos ammattimainen / fanaatikko ja olet jotka tarvitsevat sitä

Old 3 huhtikuu 2008, 09:49
Jäsen

halpa äänikortti on:) Kiitos auttaa kaverit
Old 4 huhtikuu 2008, 01:22
Rahoittajien ryhmän

On olemassa kahdenlaisia äänikortti - laivalla ja high-end. Olen eri mieltä, että "halpa kortti" on sen arvoista, paitsi jos sinulla on vakava ongelma kanssa laivalla, joka olisi syytä emolevyn RMA. The high-end-kortit eivät ole vain Audiophile rehukasvien - ne todella tehdä asioita äänen amazing.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 +620 W AeroCool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 4 huhtikuu 2008, 04:49
Rahoittajien ryhmän

Olen samaa mieltä siitä, että ääni on parempi, jos ostat huippuluokan äänikortti, mutta älä unohda puhujia. Jos sinulla on jo hyvä sarja, sitten olet OK, mutta jos sinulla on halpaa £ 15 kaiuttimia, sinun kannattaa harkita, jos olet valmis lisätä ylimääräistä rahaa. Sinun helposti päätyä menojen £ 150 to £ 180 koko ratkaisu. Forking ulos £ 100 for your Äänikortit mutta tapittamalla on arvoton joukko puhujia on vain jätteiden teidän £ 100 ...!

Jos et ole valmis tekemään, että teidän £ 100 voisi sinut kunnollista puolivälissä valikoima äänikortti ja puolivälin vahvistetut puhujat (sinun pitäisi jopa heve rahaa jäljellä).

Ainoa kohta, voin henkilökohtaisesti nähdä saada Pilkkahintainen äänikortti on, jos joudut korvaamaan kuollut laivalla äänikortti, jotta voit kuunnella Windows-järjestelmän ääniä.

Cheers:
Chris

My System: Willy Wonka n Monikulmion Factory

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 2x3.16Ghz 1333GHz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP35 DS3R Socket 775
RAM-muisti:
4GB Micron PC-6400 (800MHz)
Graphics Card (s):
XFX 8600GT 256MB DDR3 540Mhz
Äänikortti:
Laivaostoksista 7,1 Sound
Kiintolevy (t):
400GB Samsung / 36GB Raptor (x2)
Optinen asema (t):
Optiarc AD-7200D 20x DVD-RW (x2)
Asia / PSU:
Cosmos RC-1000 / Arctic 600W PSU
Jäähdytys:
Zalman CNPS9700 / Noctura NC-U6
Network / Internet:
Laivaostoksista
Monitor (t):
Samsung 2232BW 22 "(x2)
Operating System (s):
Win-XP (SP2)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.