![]() |
|
| |||
| |||
| de onboard lyd på hovedkortet synes å være ødelagt, så jeg lurte på om det er verdt forking ut 100 pund for en topplassering på området lydkort ville jeg merke til at mye forskjellen mellom en dyrere en og en billig 30 pund en |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| avhenger bruken virkelig! Jeg har betalt £ 8 for lydkortet, 5.1, fungerer flott lol Jeg bruker den til spill og musikk generelt
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Enig med mrdaveyk egentlig avhengig av hva du vil bruke den for, har et billig lydkort i barnas PC, de surfer spille musikk og spille spill og ok for dem det selv en avfall som 5.1, men de bruker kun 2.1 Hva skjedde med det interne lyden på M / B m8?
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Jeg har ingen anelse Wen i plug høyttalerne mine i lyden er bare veldig veldig stille liker jeg å holde dem i ørene slik at jeg kan høre, men høyttalerne mine arbeider på everyother datamaskinen Ive prøvd dem på så jeg gjetter det noe å gjøre med mitt hovedkort ... så utgangspunktet når im lytter til musikk i wont varsel mye av en forskjell i et dyrt lydkort? |
|
| |||
| |||
| Har du prøvd å gå inn i volumkontroll ser på innstillinger?
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |
|
| |||
| |||
| Jepp prøvd det .. sin ødelagt .... apperently bruker feil skruer på datamaskinen kan skru hovedkort er dette sant? |
|
| |||
| |||
| yeh, men jeg dont overveie denne er problemet Har du prøvd å installere drivere for den? se høyttalerikonet på nedre høyre, klikk på den en gang og itll åpne en volumfeltet, sørg for full sjekk deretter hver enkelt alternativ i Høyttalerinnstillingene i kontrollpanelet Kontroller at alle tilkoblinger er tett med høyttalere Hvis du har prøvd alt dette, går for en billig kort kompis, din høyttaleroppsett tiden er enten en 2.1 eller 5.1, får et kort som passer din nåværende høyttalersett opp, går dyrt er meningsløst med mindre en profesjonell / fanatisk og du er trenger det
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| billig lydkort er det:) takk for hjelpen folkens |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det finnes to typer lydkort - om bord og high-end. Jeg uenig i at en "billig" ditt er verdt det, med mindre du har et seriøst problem med ombord som skulle garanterer et hovedkort RMA. The high-end kortene er ikke bare audiophile fôr - de virkelig gjøre det høres fantastisk.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er enig om lyden blir bedre hvis du kjøper et avansert lydkort, men ikke glem høyttalerne. Hvis du allerede har et godt sett, så du er OK, men hvis du har billig £ 15 høyttalere, kan du vurdere om du er villig til å legge ekstra penger. Du lett ende opp utgifter £ 150 til £ 180 på hele løsningen. Forking ut £ 100 for soundcard men plugging i en verdiløs høyttalere er bare bortkastet din £ 100 ...!
Hvis du ikke er villig til å gjøre det, er £ 100 kunne få deg en anstendig mellomtoner lydkort og en mid-range høyttalere (du bør selv heve pengene venstre). Det eneste punktet jeg kan selv se i å få en skitten billige lydkortet hvis du må erstatte en død onboard lydkortet, slik at du kan lytte til Windows system lyder. Cheers: Chris Min System: Willy Wonka's Mangekantsmål Factory
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Spill som trenger en High Graphics Card - Cant Find Any | ryannathans | PC & Console Gaming | 8 | 14 oktober 2009 15:12 |
| Im Fead Opp med Om bord Sound. Trenger du en god Gaming lydkortet. | cheesepuff | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 8 | 18 mai 2009 12:27 |
| Ingen lyd på min pc ... ombord eller PCI lydkort | Grumlis | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 6 | 4de Sep 2008 14:48 |
| Statisk lyd av høy tonehøyde lyder | SophieCella | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 4 | 11 juni 2008 09:14 |
| Høy pitched lyd på overclock - problem? | cyberspacegenie | CPUer, Hovedkort & RAM | 15 | 3 nov 2007 03:15 |
| Thread Tools | |
| |