![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
ved udgangen af den dag sin alt om brug mod spendage hvis jeg kan gøre, at ordet op
Jeg betalte billige, fordi mit formål var enkle, spil, musik og arbejde i min holdning ville jeg ikke se forskellen mellem den høje ende og snavs billig kortet primært fordi jeg dont leder efter det, de samme lyde bliver spillet sin bare "lidt anderledes" i mine ører men for at være fair en snavs billig kortet, som jeg kan gøre meget mere end spille Windows lyde, jeg mener jeg betalte £ 8 for det, og det let producerer lydkvalitet
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Den måde, du peger det er ikke penge vs brug, men snarere penge vs standarder. Jeg mener, hvis du taler om at bruge dit lydkort til film, spil og musik, du smuk mange dækket hver enkelt bruger kan du få for et lydkort.
Må ikke få mig forkert om min bemærkning om billige kort, der kun er godt for systemet lyde. Jeg havde en skidt checp kort og en snavs billige sæt højttalere i lang tid (betalt omkring £ 20 for den samlede pakke) og for den pris, jeg var forbløffet over lydkvaliteten, det er produceret. Når det er sagt, så snart du begyndt at opgradere dit lydkort og højttalere vil du kun ønsker at gå højere i spec i fremtiden. Det er som opgradering fra en billig grafikkortet til mindst en mid-range på og derefter tage et skridt tilbage igen til en billigere grafikkort. Ingen gør det. Samme sker med lyd. Med hensyn til forskellen i lyd, jeg tror, at praktisk talt alle, vil høre forskellen beteen et billigt lydkort / højttalere og en mere avanceret på i løbet af sekunder. Men som De sagde selv, hvis ikke afhænge af, hvor meget du vil bruge, og hvad du er villig til at bosætte sig for. Vi er alle forskellige i den henseende. Cheers: Chris Mit system: Willy Wonka's Polygon Factory
|
|
|
|||
|
|||
|
Så Ville man være villig til at anbefale en Mid Range-kortet og Mid Range højttalere for at gå med det .... I Dont Think jeg har råd til toppen af Range højttalere og kreditkort, da Im Bloody Skint
|
|
|
|||
|
|||
|
Da jeg fik en knibe gerne, at jeg vil altid gerne gå til ebuyer. Selv hvis jeg ikke vil købe produktet fra dem, i det mindste får du brugeren vurderinger der sammen med stjernemærkning.
Strække dit budget en smule til £ 11.71, jeg kom op med denne: Creative Soundblaster X-Fi Xtreme 7.1 OEM kortet (£ 52,12) Creative Labs Inspire T7900 7.1 højttalersystem OEM (£ 59,59). Det er midten af raseri, men hælder mod højprissegmentet. Hvis du jage rundt om et lille, kan du finde disse endnu billigere andre steder hen (ebuyer er ikke altid de billigste). Hertil kommer, fordi vi ikke ved, hvis du ønsker, 7.1, 6.1 eller 5.1 lyd, måske skulle have et kig dig selv og læse brugerens kommentarer. Hvis du stadig ikke sikker på, er du velkommen til at anmode om forslag her. Du vil altid kunne finde folk, der vil kunne give dig nogle solide rådgive. Cheers: Chris |
|
|
|||
|
|||
|
stor forslag på lydkortet det har stor vurderinger er nøjagtig den pris, jeg ville betale ser flot ud (Y) hvad med Logitech x-530 højttalere ikke nogen, der ved noget om disse .... jeg virkelig dont hvordan du fortæller, hvis der gode højttalere eller ej
|
|
|
|||
|
|||
|
devhardware.com giver dette også 5 stjerner. Måske ønsker at læse dette: http://www.devhardware.com/showblog/...System-Review/
Cheers: Chris |
|
|
|||
|
|||
|
Min undskyldning for hyjacking tråden, jeg har en Sony V7700 amp og Seq-V7700 grafisk equalizer med SSH3600 talere kører fra min om bord lyd, det virker fint, men vil gerne have et bedre kort, hvad ville du foreslå? Som i billigere det bedre?
Skål
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Den Asus Xonar D2X er udmærket, men ikke er forenelig med en masse apps og har nogle mindre problemer, så jeg tror, den bedste satsning er SB Creative Xtremegamer (selvom du ikke spillet det er en bedre version af deres XtremeMusic).
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg er stadig skeptisk på din viden om Creative eller niveauet for, hvad du kalder god lyd Carbon. Jeg er en musiker og som sådan am picky om lyd. Hvis du anbefale Creative at folk bruger XP, jeg er med dig, men jeg tror, du er væk base, hvis de bruger Vista. På min seneste forskning (en måned eller to ago0 ikke blot Creative Xtreme serien ikke understøtter Vista, de havde ingen planer om at gøre det. Men lad os noodle dette kan vi? Jeg ved, lyd, du kender computere ...... .........
Korrigere mig, hvis jeg tager fejl, men du bruger 2.1 som er dybest stereo plus en basenhed. Stereo var stor i 1969 lol men lyden er vokset langt mere end det. Husk det Quadraphonic lyd i begyndelsen af 70'erne? De selv gjort 8 spor, der kunne bruge det lol. Yeah 2.1 har virtuelle surround (hvilket er rart, min HDD 42 tommer tv bruger den), men det er ikke surround sound længere end "lite" blåskimmelost (indsæt dine foretrukne variant) salat dressing er Blue Cheese salat dressing. Efter min sidste forskning (meget af det fra Creative hjemmeside) den Xtreme serier om en Vista OS ikke støttede 5.1 eller 7.1 surround, EAX eller CMSS blandt mange andre funktioner. Faktisk bruger Vista, (især Vista 64), Creative Xtreme serien understøtter næsten INGEN af de formater, som vi forsvarlig vanskabninger købt Creative lydkort for. Creative Labs kan være at forsøge at fastsætte, at der nu på grund af den verdensomspændende skam de modtages efter en af deres VP's sagde i retten, at hvis Creative ikke ønsker at støtte Vista med deres nuværende lydkort (tvinger forbrugerne til at købe nyt lydkort, når de beslutter sig at frigive dem), at det var en virksomhedsbeslutning for dem at gøre, og at DanielK var ude af trit skriftligt chauffører, der har gjort det aktuelt tilbydes lydkort arbejde med Vista. Det var alt på Creative Lab's egen hjemmeside og kopieret i hele verden ved bedoevet journalister, der dækker computere og it-relaterede emner. Faktisk er jeg en journalist og føles ganske behagelig rapportere dette som jeg har kontrolleret mine fakta om dette. Måske du læse mine kilder på Steam forum. For yderligere bevis, en blot behov for at se på prisen på den Xtreme serien kort og sammenligne dem med et år siden, helvede sammenligne dem med de priser i marts. Gør det samme med prisen på Creative Lab's lager. Lad mig tilføje til protokols, at jeg aldrig har købt et kort, der ikke siger "Creative Labs" på det. Jeg elsker min Xtreme Gamer i min gamle XP-system. Jeg tog tilbage til en, som ikke ville arbejde i mit Vista system selv og fik mine penge tilbage. Creative intensiveres på deres wang stor gang, en senior VP gik på record taler om det, og at tingene ikke har rystet sig ud endnu så vidt lydkort er berørt. Jeg tror, at du enten skal se mere til lydkort udstedelse eller vise mig, hvor jeg tager fejl, før anbefale Soundblasters til folk (godt folk bruger Vista). Jeg håber, jeg har været passende høflig her, fordi jeg respekterer dig og din viden mere, end jeg kan fortælle dig, men jeg tror, du har ikke kun ubesvarede båden på denne ene, men venter på, at Atlantic Cruiser ved et busstoppested i Oklahoma lol . |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg taler kun fra mine egne erfaringer med kortet i Vista. Indtil videre for mig det har fungeret fejlfrit.
Jeg er udmærket klar over Creatives skrue-ups om dette spørgsmål vedrørende fiasko med DanielK. Hvis der er et problem med 5.1/7.1 i Vista, at jeg naturligvis ikke vil støde på, det er afgjort et stort problem. Jeg er også mig ikke forsøger at hvid-ridder Creative, deres kvælertag på markedet har skabt en masse problemer. Jeg ved mindst EAX og CMSS arbejder i min Vista-installation. Men jeg er mere opsigelse af alternativ end at anbefale en Creative kortet. Den Xonar er et stort forsøg på et kort, men det er fyldt med spørgsmål, som ikke kræver visse betingelser (dvs. 5.1/7.1 surround, Vista), der skal opfyldes - de er reproducerbare og meget almindelig (jeg misphrased i mit sidste indlæg: De ' re ikke "mindre problemer", de er bare uafhængig af spil). Til mig, at opvejer rapporter fra Creative cards' problemer med Vista. YMMV, formoder jeg. Hvis du har kilder, der siger, at den 21 august er der stadig problemer med X-Fi-linje, og Vista, hvad enten det er i surround etc I'll check dem ud (jeg har ikke Steam tråd om side). Men selv hvis det sker, er jeg tilbageholdende med at anbefale alternativ, fordi jeg * ved * det Xtremegamer mindst værker. Og selvfølgelig alt dette er værdiløs, hvis plakaten vi taler om, ikke fortælle os hans OS: p Også, som en sidebemærkning, du kører Vista 64-bit, right? Som kan forklare forskellen mellem vores erfaringer, som jeg kører 32 og beta-drivere.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
|