mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Geluid, Speakers & MP3 Spelers

Register

Moet ik moeite met een high-end geluidskaart

Reply

Thread Tools
Old De 4 april 2008, 04:58
Donor Groep

Default Moet ik moeite met een high-end geluidskaart

aan het eind van de dag zijn alle over het gebruik tegen spendage als ik kan dat woord omhoog

Ik betaalde goedkoop omdat mijn toepassingen eenvoudig, gaming, muziek en werk

in mijn positie zou ik niet merken het verschil tussen een high-end en vuil goedkope kaart, vooral omdat i dont look voor haar, dezelfde geluiden worden afgespeeld haar gewoon 'een beetje anders dan anders' in mijn oren

maar om eerlijk te zijn een spotgoedkoop kaart, zoals ik heb kunnen doen veel meer dan spelen windows geluiden, ik bedoel ik betaald £ 8 voor haar en zij gemakkelijk produceert kwalitatief goed

Mijn Systeem: Van mij

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moederbord:
WinFast 6600
RAM Geheugen:
3Gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Sound Card:
sommige goedkope DX9 5.1
Hard Drive (s):
Optische Drive (s):
Case / PSU:
Koeling:
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
CIBOX 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old De 4 april 2008, 05:12
Donor Groep

De manier waarop u bent pointing it out is geen geld vs gebruik, maar eerder geld vs normen. Ik bedoel, als je praat over het gebruik van uw geluidskaart voor films, games en muziek, die u min of meer onder elk gebruik dat je kunt hebben voor een geluidskaart.

Don't get me verkeerd over mijn opmerking over goedkope kaarten alleen goed voor het systeem geluiden. Ik had een vuil checp kaart en een spotgoedkoop set luidsprekers voor een lange tijd (betaalde ongeveer £ 20 voor het totale pakket) en voor de prijs was ik verbaasd over de geluidskwaliteit is opgesteld. Dat gezegd hebbende, als je eenmaal begonnen met de verbetering van uw geluidskaart en luidsprekers u alleen wilt gaan hoger in spec in de toekomst.

Het is als upgrade van een goedkope grafische kaart met ten minste een mid-range en dan een stap terug naar een goedkopere grafische kaart. Niemand doet dat. Hetzelfde gebeurt met geluid.

Wat het verschil in geluid, ik denk wel dat vrijwel niemand hoort het verschil beteen een goedkope geluidskaart / luidsprekers en een meer ontwikkelde in een kwestie van seconden. Maar zoals je zei dat je, als doet hangt af van hoeveel u wilt uitgeven en wat je bereid bent te vestigen voor. We zijn allemaal verschillend in dat opzicht.

Cheers:
Chris

Mijn Systeem: Willy Wonka's Polygon Factory

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 2x3.16Ghz 1333GHz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP35 DS3R Socket 775
RAM Geheugen:
Micron 4GB PC-6400 (800MHz)
Graphics Card (s):
XFX 8600GT 256MB DDR3 540Mhz
Sound Card:
Onboard 7.1 Geluid
Hard Drive (s):
400GB Samsung / 36GB Raptor (x2)
Optische Drive (s):
Optiarc AD-7200D 20x DVD-RW (2x)
Case / PSU:
Cosmos RC-1000 / Arctic 600W PSU
Koeling:
Zalman CNPS9700 / Noctura NC-U6
Netwerk / Internet:
Onboard
Monitor (s):
Samsung 2232BW 22 "(x2)
Operating System (s):
Win-XP (SP2)
Old De 4 april 2008, 07:07
Lid Fractie

Dus zou iemand bereid om een Mid Range Card en Mid Range Speakers To Go Met Het .... Ik denk niet dat ik kan veroorloven top of the range luidsprekers en Card Omdat Im Bloody Skint
Old De 4 april 2008, 08:48
Donor Groep

Toen ik een situatie zoals die, ik wil altijd graag naar ebuyer. Zelfs als ik ga niet te kopen als het product van hen, althans je krijgt de gebruiker beoordelingen er samen met een aantal sterren.

Stretching uw budget een beetje tot £ 11.71, ik kwam met dit:

Creative Soundblaster X-Fi Xtreme 7.1 OEM-kaart (€ 52,12)
Creative Labs Inspire T7900 7.1 luidsprekersysteem OEM (€ 59,59).

Het is halverwege de woede, maar leunend op weg naar een hoog bereik. Als u de jacht een beetje rond, kunt u vinden deze zelfs goedkoper ergens anders (ebuyer zijn niet altijd de goedkoopste). Bovendien, omdat we niet weten als je wilt 7.1, 6.1 of 5.1 geluid, misschien moet je eens een kijkje uzelf en lees de gebruiker commentaar. Als je nog steeds niet zeker weet, aarzel dan niet om te vragen om suggesties hier. Je zult altijd mensen vinden die in staat zal zijn om u een aantal vaste adviseren.

Cheers:
Chris
Old De 4 april 2008, 09:13
Lid Fractie

grote suggestie op de geluidskaart is groot beoordelingen is precies de prijs die ik betaal ziet er goed uit (Y) wat met de Logitech X-530 luidsprekers Weet iemand iets over deze .... i really dont hoe te vertellen als er goede luidsprekers of niet
Old De 4 april 2008, 09:19
Donor Groep

devhardware.com geeft dit ook een 5-sterren rating. Zou willen lezen: http://www.devhardware.com/showblog/...System-Review/

Cheers:
Chris
Old 9 aug. 2008, 14:09
Lid Fractie

Mijn excuses voor hyjacking de draad, ik heb een Sony V7700 versterker en SEQ-V7700 grafische equalizer met SSH3600 luidsprekers draaien van mijn aan boord van geluid, het werkt prima, maar wil graag een betere kaart, wat zou u voorstellen? Net als in de goedkopere beter?

Sante
Old 9 aug. 2008, 16:56
Donor Groep

de Asus Xonar D2X is uitstekend, maar niet compatibel met een groot aantal applicaties en heeft enkele kleine problemen, dus ik denk dat de beste weddenschap is de Creative SB Xtremegamer (zelfs als je niet wild is dit een betere versie van hun Xtrememusic).
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 21 augustus 2008, 18:37
Donor Groep

Ik ben nog steeds sceptisch over uw kennis van Creative of het niveau van wat je noemt goed geluid Carbon. Ik ben een muzikant en als zodanig ben kieskeurig over geluid. Als u aanbevelen Creative aan mensen Windows XP gebruikt, ik ben met u, maar ik denk dat je bent weg baseren indien zij gebruik maakt van Vista. Op mijn laatste onderzoek (een maand of twee ago0 niet alleen de Creative Xtreme serie geen ondersteuning voor Vista, ze hadden geen plannen om dat te doen. Maar laten we noodlesoep dit kunnen wij? Ik weet het goed, weet je computers ...... .........

Corrigeer mij als ik mij vergis, maar je gebruik 2.1 die in feite stereo plus een woofer. Stereo-installatie werd in 1969 veel lol, maar goed heeft geboekt veel verder dan dat. Denk aan de quadrofonische geluid in het begin van de jaren 70's? Zij zelfs 8 tracks die kunnen gebruiken ze lol. Ja 2.1 heeft virtuele surround (dat is leuk, mijn harde schijf van 42 inch TV gebruikt) maar het is niet surround sound meer dan "light" blauwe kaas (invoegen van uw favoriete smaak) slasaus is Blue Cheese slasaus. Bij mijn laatste onderzoek (een groot deel van het uit de Creative-website) de Xtreme-serie over een Vista OS heeft geen ondersteuning voor 5.1-of 7.1-surround, EAX of CMSS van de vele andere functies. In feite gebruik van Vista (vooral Vista 64), Creative Xtreme-serie ondersteunt vrijwel geen van de formaten die wij goed freaks kocht Creative geluidskaarten voor. Creative Labs kan proberen vast te stellen dat nu het gevolg van de wereldwijde schaamte ze ontvangen nadat een van hun VP gezegd dat het recht dat als Creative wilde geen ondersteuning voor Vista met hun huidige geluidskaarten (dwingen consumenten de aanschaf van nieuwe geluidskaarten wanneer zij besluiten om hen) dat het een zakelijke beslissing voor hen te maken en dat DanielK was van de lijn schriftelijk bestuurders die de momenteel aangeboden geluidskaarten werken met Vista.

Dit was allemaal op Creative Lab de eigen website en gekopieerd wereldwijd door bedwelmd journalisten die betrekking hebben op computers en computer-gerelateerde onderwerpen. Eigenlijk ben ik een journalist en voelt zeer comfortabel rapportage dit Ik heb mijn feiten op dit punt. Misschien lees je mijn bronnen op het Steam-forum. Voor meer bewijs, een enkel te kijken naar de prijs van de Xtreme-serie kaarten en ze vergelijken met een jaar geleden, hel ze vergelijken met de prijzen in maart. Doe hetzelfde met de prijs van Creative Lab's voorraad.

Laat me toevoegen voor het record dat ik nog nooit kocht een kaartje dat niet zeggen "Creative Labs" aan. Ik hou van mijn Xtreme Gamer in mijn oude XP-systeem. Ik vond het weer een die niet zou werken op mijn Vista-systeem al en kreeg mijn geld terug. Creative stapte op hun wang big time, een senior VP ging record praten, en dingen zijn niet geschud zelf uit nog zoveel geluidskaarten zijn betrokken. Ik denk dat je moet ofwel kijk meer naar de geluidskaart afgifte of me laten zien waar ik ben verkeerd voor te bevelen Soundblasters aan mensen (zowel mensen met behulp van Vista).

Ik hoop dat ik zijn voldoende beleefd hier omdat ik respecteer u en u weet meer dan ik kan u zeggen, maar ik denk dat je niet alleen de boot gemist op deze, maar wachten voor dat deel van de Atlantische Oceaan Cruiser bij een bushalte in Oklahoma lol .
Old 21 augustus 2008, 19:11
Donor Groep

Ik spreek alleen uit mijn eigen ervaring met de kaart in Vista. Tot nu toe voor mij heeft gewerkt feilloos.

Ik ben goed op de hoogte van Creative schroef-ups over deze kwestie met betrekking tot het fiasco met DanielK. Als er een probleem met 5.1/7.1 in Vista die ik uiteraard niet zou ontmoeten, dat is zeker een groot probleem. Ik ben ook niet bezig met de witte ridder Creative, hun wurggreep op de markt heeft een heleboel problemen. Ik weet tenminste EAX en CMSS werken in mijn Vista-installatie.

Maar ik ben meer opzegging van het alternatief dan te pleiten voor een Creative kaart. De Xonar is een goede poging om een kaart, maar het is bezaaid met onderwerpen die niet eisen dat bepaalde voorwaarden (dwz 5.1/7.1 surround, Vista) te worden voldaan - zij reproduceerbaar zijn en zeer vaak (misphrased ik in mijn vorige post: ze bent geen "kleine problemen", ze zijn net onafhankelijk van games). Voor mij is dat opweegt tegen de verslagen van de Creative-kaarten 'problemen met Vista.

YMMV, neem ik aan. Als u bronnen die zeggen dat met ingang van 21 augustus is er nog steeds problemen met de X-Fi-lijn en Vista, zowel in surround etc I'll check ze uit (ik heb niet de Stoom draad op met de hand). Maar zelfs als dat zo is, ben ik aarzelend aan te bevelen het alternatief, omdat ik * weet * het Xtremegamer tenminste werkt. En natuurlijk is dit alles is waardeloos als de affiche we praten over niet vertellen ons zijn OS: p

Ook, zoals een opzij, u Vista 64-bit, toch? Dat misschien een verklaring voor de verschillen tussen onze ervaringen, zoals ik ben 32 en draait de bèta drivers.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.