![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| på slutten av dagen sin om bruken mot spendage hvis jeg kan gjøre det ordet opp Jeg har betalt billig fordi min bruker var enkel, spill, musikk og arbeid i min posisjon ville jeg ikke merke forskjellen mellom et avansert og skitt billige kortet hovedsakelig fordi jeg dont se etter det, det samme lydene blir spilt sin bare "litt forskjellig" i mine ører men for å være rettferdig en skitten billige kort, som jeg kan gjøre mye mer enn spille windows lyder, jeg mener jeg betalte £ 8 for det, og det enkelt produserer lydkvalitet
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Måten du peker det er ikke penger kontra bruk, men heller pengene vs standarder. Jeg mener, hvis du snakker om bruk av soundcard for filmer, spill og musikk, har du ganske mye dekket hver enkelt bruker kan du få for en soundcard.
Ikke misforstå min bemerkning om billig kort bare være bra for systemet lyder. Jeg hadde en skitten checp kort og en skitten billige høyttalere på lenge (betalt ca £ 20 for den totale pakken) og for den prisen jeg var forbauset om lydkvaliteten det produsert. Når det er sagt, når du begynte å oppgradere din soundcard og høyttalere du bare ønsker å gå høyere i spec i fremtiden. Det er som oppgraderer fra en billig grafikkort til minst en mellomtoner og deretter tar et skritt tilbake igjen til en rimeligere grafikkort. Ingen gjør det. Samme skjer med lyd. Som for forskjellen i lyd, jeg tror at praktisk talt alle som vil høre forskjellen beteen en billig soundcard / høyttalere og et mer avansert på i løpet av sekunder. Men som du sa selv, hvis gjør avhenger av hvor mye du vil bruke og hva du er villig til å slå seg på. Vi er alle forskjellige i respekt. Cheers: Chris Min System: Willy Wonka's Mangekantsmål Factory
|
|
| |||
| |||
| Så Vil noen være villig til å anbefale en mellomklassen kortet og mellomklassen Høyttalere å gå med det .... I Dont Tror jeg har råd til toppen av høyttalere Og Card Siden Im Bloody Skint |
|
| |||
| |||
| Da jeg fikk en knipe sånt, jeg vil alltid like å gå til ebuyer. Selv om jeg ikke kommer til å kjøpe produktet fra dem, i det minste får du brukeren vurderinger det sammen med en star rating. Strekke budsjettet litt til £ 11.71, jeg kom opp med dette: Creative SoundBlaster X-Fi Xtreme 7.1 OEM kort (kr 52,12) Creative Inspire T7900 7.1 høyttalersystemet OEM (£ 59,59). Det er Midt-raseri men skjev mot høy rekkevidde. Hvis du jakte rundt litt, kan du finne disse enda billigere et annet sted (ebuyer er ikke alltid den billigste). I tillegg, fordi vi vet ikke om du vil ha 7.1, 6.1 eller 5.1 lyd, kanskje du burde ta en titt selv og leser brukerens kommentarer. Hvis du fortsatt er usikker, kan du gjerne be om forslag her. Du vil alltid finne folk som vil kunne gi deg noen gode råd. Cheers: Chris |
|
| |||
| |||
| Gode forslag på lydkortet har stor vurderinger er nøyaktig den prisen jeg betaler ser bra (Y) Hva med Logitech X-530 høyttalere Vet noen noe om disse .... JEG virkelig dont hvordan du kan fortelle om det gode høyttalere eller ikke |
|
| |||
| |||
| devhardware.com gir dette også et 5-star rating. Det være lurt å lese dette: http://www.devhardware.com/showblog/...System-Review/ Cheers: Chris |
|
| |||
| |||
| Min unnskyldninger for hyjacking tråden, jeg har en Sony V7700 amp og seq-V7700 grafisk equalizer med SSH3600 høyttalere kjøre fra min ombord lyd, det fungerer bra, men ønsker et bedre kort, hva ville du foreslå? Som i billigere jo bedre? Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| den Asus Xonar D2X er utmerket, men ikke kompatibelt med en rekke programmer og har noen små problemer, så jeg tror det beste alternativet er SB Creative Xtremegamer (selv om du ikke spillet det er en bedre versjon av deres XtremeMusic).
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg er fortsatt skeptisk på kunnskap om Creative eller nivået av hva du kaller god lyd Carbon. Jeg er musiker og som sådan er kresen på lyden. Hvis du anbefale Creative til folk som bruker XP, jeg er med deg, men jeg tror du er WAY off base hvis de bruker Vista. På min siste forskning (en måned eller to ago0 ikke bare gjorde Creative Xtreme-serien ikke støtter Vista, hadde de ingen planer om å gjøre det. Men la oss noodle dette kan vi? Jeg vet lyd, vet du datamaskiner ...... ......... Korrekt meg hvis jeg er galt, men du bruker 2.1 som er utgangspunktet stereo pluss basshøyttaler. Stereo var stor i 1969 lol men lyden har kommet langt utover det. Husk Quadraphonic lyd i tidlig 70-tallet? De gjorde 8 spor som kan utnytte det lol. Ja 2.1 har Virtual Surround (som er hyggelig, min HDD 42 tommers TV bruker det), men det er ikke surroundlyd lenger enn "lite" roquefortost (sett inn dine favoritt smaken) salat dressing er roquefortost salat dressing. Ved mitt siste forskning (mye av det fra Creative nettside) på Xtreme-serien på en Vista OS ikke støtter 5.1 eller 7.1 surround, EAX eller CMSS blant mange andre funksjoner. Faktisk bruker Vista, (spesielt Vista 64), Creative Xtreme-serien støtter nesten ingen av formatene som vi lyden freaks kjøpt Creative Sound kort for. Creative Labs kan være å prøve å fikse det nå på grunn av den verdensomspennende skam de fikk etter en av sine VP har sagt seg retten at hvis Creative ikke vil støtte Vista med sin nåværende lydkort (tvinge forbrukerne til å kjøpe nytt lydkort når de bestemmer å slippe dem) at det var et vedtak for dem å gjøre og at DanielK var ute av linje skrive drivere som gjorde tiden tilbys lydkort fungerer med Vista. Dette var alle på Creative Lab egen nettside og kopiert over hele verden ved stunned journalister som dekker datamaskiner og datamaskin relaterte emner. Egentlig er jeg journalist og føler deg komfortabel rapportering dette som jeg har sjekket mine fakta om dette. Kanskje du lese mine kilder på Steam forumet. For ytterligere bevis, en bare trenger å se på prisen for Xtreme serierekke kort og sammenligne dem til et år siden, helvete sammenligne dem til prisene i mars. Gjøre det samme med prisen for Creative Lab's lager. La meg legge til posten som jeg aldri har kjøpt et kort som ikke sier "Creative Labs" på den. Jeg elsker mine Xtreme Gamer i min gamle XP-systemet. Jeg tok tilbake det som ikke ville jobbe i min Vista system om og fikk pengene mine tilbake. Creative gikk på Wang store tid, senior VP gikk på posten snakker om det, og ting har ikke ristet seg ute ennå så langt Soundcards er bekymret. Jeg tror du bør heller se mer i soundcard nummer eller vise meg hvor jeg er galt før anbefale Soundblasters til folks (vel folk bruker Vista). Jeg håper jeg har vært hensiktsmessig høflige her fordi jeg respekterer deg og dine kunnskaper mer enn jeg kan fortelle deg, men jeg tror du har ikke bare savnet båt på denne, men venter på at Atlantic Cruiser på et busstopp i Oklahoma lol . |
|
| |||
| |||
| Jeg snakker bare fra min egen erfaring med kortet i Vista. Så langt for meg at den har fungert prikkfritt. Jeg er vel klar over Creatives skrue-vinduer på dette spørsmålet angående fiasco med DanielK. Hvis det er et problem med 5.1/7.1 i Vista som jeg selvsagt ikke ville møte, det er definitivt et stort problem. Jeg er ikke prøver å white-springer Creative, deres kvelertak på markedet har skapt en rekke problemer. Jeg vet minst EAX og CMSS arbeider i min Vista-installasjonen. Jeg er imidlertid mer denouncing en alternativ enn å anbefale et Creative kort. Den Xonar er en stor forsøk på en kort, men det er riddled med problemer som ikke krever spesielle forhold (dvs. 5.1/7.1 surround, Vista) for å bli møtt - de er reproduserbare og svært vanlig (jeg misphrased i mitt siste innlegg: de er ikke "små problemer", de er bare uavhengige av spill). For meg som enn rapportene av Creative kortene 'problemer med Vista. YMMV, antar jeg. Hvis du har kilder som sier at fra og med 21 august er det fortsatt problemer med X-Fi og Vista, enten i surround osv. Jeg skal sjekke dem ut (jeg har ikke Steam tråden på hånden). Men selv om den gjør det, jeg hesitant å anbefale alternative fordi jeg * vet * det Xtremegamer minst fungerer. Og selvfølgelig alt dette er verdiløse hvis plakaten vi snakker om ikke fortelle oss sin OS: p Også, som en side, du kjører Vista 64-bit, ikke sant? Som kan forklare den forskjellen mellom våre erfaringer, så jeg kjører 32 og beta-drivere.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Spill som trenger en High Graphics Card - Cant Find Any | ryannathans | PC & Console Gaming | 8 | 14 oktober 2009 15:12 |
| Im Fead Opp med Om bord Sound. Trenger du en god Gaming lydkortet. | cheesepuff | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 8 | 18 mai 2009 12:27 |
| Ingen lyd på min pc ... ombord eller PCI lydkort | Grumlis | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 6 | 4de Sep 2008 14:48 |
| Statisk lyd av høy tonehøyde lyder | SophieCella | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 4 | 11 juni 2008 09:14 |
| Høy pitched lyd på overclock - problem? | cyberspacegenie | CPUer, Hovedkort & RAM | 15 | 3 nov 2007 03:15 |
| Thread Tools | |
| |