![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Aften alle. Jeg har for nylig stødt på et problem, hvor lyden knapper på min laptop (volumen op / ned og slå) er holdt op med at virke. Jeg har haft bærbar næsten 3 år og har aldrig haft dette problem, hvilket er grunden til, jeg beder om din hjælp. Jeg har allerede prøvet at scanne for virus bruger AVG og re-installerer QuickPlay software, men begge har svigtet. Den bærbare computer jeg bruger er en HP Pavilion DV5000 og det kører Windows XP Home Edition. Nogen idéer? Oh og vær blid, det er mit første indlæg |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er laptop stadig træffe fornuftige? Du behøver ikke sige det gør eller ikke gør. Hvis det stadig gør lyden gøre det XP kontrollen stadig arbejde?
Hvis det er et ja og ja, det løftestænger under knapper ikke engagerende om push switches længere og nogens nødt til at træffe de plast dække off og re-align dem. Vi kan vise dig billeder, hvis det er tilfældet, og du ønsker at prøve det selv. Hvis lyden (i modsætning til den knapper) ikke fungerer korrekt kan vi forsøge at arbejde ud af, hvorfor vi også lige nødt til at vide, hvilken vej at gå. Mit system: Tim
|
|
| |||
| |||
| Ja, lyden INDEBAERER stadig arbejde og lydstyrkeknappen i Windows gør stadig fungere, er det kun de knapper, der ikke fungerer. Men det kan ikke være knap tilpasning. Jeg har undladt at nævne, at det eneste tidspunkt knapperne DO funktion er, når jeg kører QuickPlay (en pre-installeret program, der giver dig mulighed for at afspille musik og se dvd's). Det er den eneste gang, jeg har formået at få knapperne til at fungere korrekt ... Flere ideer? Tak for den store respons btw |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg havde denne, efter at jeg har geninstalleret en ny kopi af XP på en bærbar computer. Fast det med en driver opdatering.
|
| |||
| |||
| Det var ikke sket for mig, at disse knapper faktisk har en driver, men ja, selvfølgelig, de gør. Det ville heller ikke har indtastet mit hoved, at det kan få stoebt drive anden selvom jeg gerne have troet på det. Måske HP websted har et komplet aktuelle driverindstillinger download sæt, du vil kunne påberåbe sig, er jeg sikker på, at den gør det, jeg har været nede at ruten der i min tid. |
|
| |||
| |||
| Tja, jeg har netop installeret både Conexant AC-Link Audio Driver og HP Quick Launch Buttons men begge har undladt at ændre noget! ![]() Jeg er forbløffet på, hvorfor de har pludselig holdt op med at virke ... |
|
| |||
| |||
| Det er bestemt meget mærkeligt, hvorfor de har stoppet, især hvis du ikke gjorde noget for at få dem til at stoppe. Den eneste anden ting, jeg kan tænke, er, at en af de forbinder ledninger fra knapperne er kommet løs. Dette vil kræve at tage den bærbare computer fra hinanden til at fastsætte, hvilket ikke er for svag hjerter. Er den bærbare stadig er under garanti? Jeg tror det ikke, som du har haft det for lang tid .. Edit: Jeg vil også have troet Quick Launch Driver ville have løst det, hvis det var software relateret, så jeg synes, det er ned til en fejlagtig tilslutning.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Kom godt i så vidt knappen stik er en junior skole øvelse, jeg vil finde vejledningen i morgen og sender dem her (det er 1:42 i øjeblikket, og jeg har klasser om morgenen). |
|
| |||
| |||
| Cheers guys. Det er ikke omfattet af garantien, men jeg betaler for forsikring for 5 år, det eneste problem er, jeg har fået at sende den ind og være uden at det for et par uger! |
|
| |||
| |||
| Den HP Pavilion dv5000 Notebook PC - Vedligeholdelse og Service Guide er på http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/m...lc=en&lang=en & og den del, du har brug for at komme rigtigt i at justere push-stænger er LED bord på side 5-26. Jeg har ingen idé om det er årsagen til dit problem, men det var på en maskine jeg justeret sidste år. Du bliver nødt til at læse den service guide til at få en idé om, hvordan pertentlig det er. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Min ansøgning's Pludselig standsede i orden? | Theresonly1 | General Software Chat | 2 | 25 September 2009 08:16 |
| Bundkort problem? - USB Tilslutninger pludselig holdt op med at virke | redden137 | CPU, bundkort og RAM | 11 | 17 September 2009 04:40 |
| Laptop pludselig holdt op med at virke | real77 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 12 | 30 august 2009 12:08 |
| HP Pavilian PC - Sound Stoppet Working Efter System Recovery | Rookssailor | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 18 | 6 marts 2009 10:25 |
| Lyden er holdt op med at virke | stubbo | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 8 | 15 januar 2009 17:12 |
| Thread Tools | |
| |