![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Illalla kaikki. Olen viime aikoina törmännyt ongelmaan, jossa äänen painikkeita my laptop (äänenvoimakkuus ylös / alas ja mykistys) ovat lakanneet toimimasta. Olen ollut kannettava lähes 3 vuotta ja ei ole koskaan ollut ongelma, minkä vuoksi olen pyytää apuanne. Olen jo yrittänyt skannauksen virusten avulla AVG ja uudelleen asentamalla QuickPlay-ohjelmiston, mutta molemmat ovat epäonnistuneet. Kannettavan tietokoneen Olen käyttäen on HP Pavilion DV5000 ja on Windows XP Home Edition. Any ideas? Voi ja ole lempeä, se on minun ensimmäinen viesti |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko tietokone vielä tekemään järkeviä? Sinun ei tarvitse sanoa, että se tekee tai ei. Jos se on vielä hyvä tehdä XP valvonnan edelleen?
Jos tämä on kyllä ja kyllä, keinoista alle painikkeet eivät ole paneelikeskustelut on push kytkimet enää ja jonkun joutuu ottamaan muovi kattaa pois ja uudelleen-align niitä. Voimme näyttää sinulle kuvia, jos näin on ja haluat kokeilla sitä itse. Jos ääni (vastakohtana painikkeet) ei toimi kunnolla voimme yrittää selvittää, miksi meidän on vain saatava tietää, mihin suuntaan edetä. My System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Joo, ääni ei vielä työtä ja äänenvoimakkuuden säätö Windows ei edelleenkään toimi, se on vain painikkeet, jotka eivät toimi. Se ei kuitenkaan voi olla painiketta tasausta. Olen jättänyt mainitsematta, että vain aika painikkeet eivät toimi, kun olen käynnissä QuickPlay (valmiiksi asennettu ohjelma, jonka avulla voit kuunnella musiikkia ja katsella DVD: n). Se on ainoa kerta, kun olen onnistunut saamaan painikkeita toimi oikein ... Kaikki lisää ideoita? Kiitos paljon vastauksesta BTW |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla oli tämä, kun olen asentanut uuden kopion XP läppäriin. Kiinteä se on kuljettajan päivitys.
|
| |||
| |||
| Se ei olisi tapahtunut minulle, että nämä painikkeet todella on kuljettaja, mutta kyllä, tietysti he tekevät. Se ei myöskään ole tulleet päähäni, että se saattaa saada valettu adrift jotenkin vaikka I'd on ajatellut sitä. Ehkä HP sivusto on täydellinen nykyisen kuljettajan ladata asettaa voitte vedota, olen varma, että se olen ollut, että reitin sinne puheaikani. |
|
| |||
| |||
| No Olen juuri asentanut sekä Conexant AC-Link Audio Driver ja HP Quick Launch Buttons mutta molemmat eivät ole muuta mitään! ![]() Olen hämmentynyt siitä, miksi he ovat yhtäkkiä lakkasivat toimimasta ... |
|
| |||
| |||
| Se on varmasti hyvin outoa, miksi he ovat pysähtyneet, varsinkin jos ei tehnyt mitään aiheuttavat loputtava. Ainoa mitä voi ajatella, että yksi liittymä johdot alkaen painikkeet on väljä. Tämä edellyttäisi ottaen kannettavan tietokoneen lisäksi korjata, joka ei ole se, että heikottaa asiaa. Onko tietokone vielä takuun? Kai se ei ole niin sinulla on ollut sitä jo pitkän aikaa .. Edit: Myös Olisin luullut pikakäynnistyspalkissa Driver olisi ratkaistu, jos se oli ohjelmistot liittyvät niin mielestäni on alaspäin virheellinen yhteys.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Getting sikäli kuin painiketta liittimet on nuorempi koulun liikunta, I'll löytää ohjeita huomenna ja sen jälkeen niitä tässä (se 1.42am tällä hetkellä ja olen luokat aamulla). |
|
| |||
| |||
| Cheers kaverit. Se ei ole takuun mutta en maksaa vakuutusta 5vuotta, ainoa ongelma on minulla lähettää se ja ilman sitä pari viikkoa! |
|
| |||
| |||
| The HP Pavilion dv5000 Notebook PC - Huolto-ja Service Guide on http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/m...lc=en&lang=en & ja se osa, josta on päästävä nojalla säätää push-kanget on LED-aluksella sivulla 5-26. Minulla ei ole aavistustakaan onko se aiheuttaa ongelman, mutta se oli koneen I mukautetaan viime vuonna. Sinun tulee lukea palvelun opas saada käsityksen siitä, miten nirso se on. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oma sovelluksen Yhtäkkiä lakkasi toimimasta? | Theresonly1 | General Software Chat | 2 | 25 syyskuu 2009 08:16 |
| Emolevy ongelma? - USB-yhteydet on yhtäkkiä lakkasivat toimimasta | redden137 | CPUs, Emolevyt & RAM | 11 | 17 syyskuu 2009 04:40 |
| Laptop Yhtäkkiä lakkasivat toimimasta | real77 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 12 | 30 elokuu 2009 12:08 |
| HP Pavilian PC - Sound päältä Working jälkeen System Recovery | Rookssailor | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 18 | 6. Maaliskuu 2009 10:25 |
| Ääni on lopettanut toimintansa | stubbo | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 8 | 15 Jan 2009 17:12 |
| Thread Tools | |
| |