mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Geluid, Speakers & MP3 Spelers

Register

Geluid knoppen hebben plotseling niet meer

Reply

Thread Tools
Old 6 maart 2008, 09:28
Nieuw Lid Fractie

Default Geluid knoppen hebben plotseling niet meer

Avond allemaal.

Ik heb onlangs komen over een probleem waar het geluid knoppen op mijn laptop (volume omhoog / omlaag en mute) zijn gestopt met werken. Ik heb de laptop bijna 3 jaar en hebben nog nooit van dit probleem, dat is de reden waarom ik ben gevraagd voor je hulp.

Ik heb al geprobeerd te scannen op virussen met behulp van AVG en opnieuw installeren van de QuickPlay software, maar beide hebben gefaald.

De laptop die ik gebruik is een HP Pavilion DV5000 en het is met Windows XP Home Edition.

Any ideas? Oh en moet u zacht, het is mijn eerste post
Old 6 maart 2008, 09:33
Donor Groep

Is de laptop nog goed? U hoeft niet zeggen dat het wel of niet. Als het nog steeds goed doen de XP controles nog werk?

Als dat een ja en ja, de hendels onder de knoppen zijn niet die van de push-schakelaars langer en iemand gaat te hebben om de plastic afdekking uitgeschakeld en weer brengen. We kunnen je foto's als dat het geval is en u het zelf willen proberen jezelf.

Als het geluid (in tegenstelling tot het toetsen) niet goed werkt kunnen we proberen uit te werken waarom ook, we hoeven alleen maar te weten welke weg te verplaatsen.

Mijn Systeem: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Moederbord:
Asus A8N-VM CSM
RAM Geheugen:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512MB
Sound Card:
Cherry RS 6000 m toetsenbord
Hard Drive (s):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s te houden
Optische Drive (s):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA flat panel
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (fluxbox)
Old 6 maart 2008, 10:34
Nieuw Lid Fractie

Ja, het geluid DOES nog werk en de volumeregeling in Windows doet nog functie, het is alleen de knoppen die niet werken. Maar het kan niet de knop afstemming.

Ik niet te vermelden dat de enige tijd dat de knoppen DO functie als ik lopen QuickPlay (een vooraf geïnstalleerde programma waarmee je muziek afspelen en bekijken dvd's). Dat is de enige keer dat ik erin geslaagd om de knoppen te kunnen gebruiken ...

Nog meer ideeën? Bedankt voor de geweldige reactie btw
Old 6 maart 2008, 11:14
Moderator Groep

Ik had dit nadat ik weer een nieuwe kopie van XP op een laptop. Vast met een driver update.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 6 maart 2008, 11:32
Donor Groep

Zij had zich niet aan mij, dat deze toetsen daadwerkelijk een bestuurder, maar ja, natuurlijk wel. Ook zou zij hebben mijn hoofd dat het misschien krijg gegoten drift of andere manier, zelfs als ik zou hebben gedacht van. Misschien is de HP website heeft een compleet huidige driver download je een beroep zouden kunnen doen, ik ben er zeker van dat dat zo is, heb ik vast dat de route er in mijn tijd.
Old 6 maart 2008, 14:16
Nieuw Lid Fractie

Nou ik heb zojuist geïnstalleerde zowel de Conexant AC-Link Audio Driver en de HP Quick Launch Buttons maar beide hebben niet veranderen!

Ik ben verbijsterd over de vraag waarom ze opeens niet meer ...

Old 6 maart 2008, 15:57
Moderator Groep

Het is zeker zeer vreemd waarom ze zijn gestopt, vooral als je deed niets om hen te stoppen.

Het enige wat ik kan bedenken is dat een van de aansluiting van de draden van de knoppen heeft losraakt. Dit zou moeten nemen van de laptop uit elkaar vast te stellen, die niet voor de zwakke harten.

Is de laptop nog onder garantie? Ik denk het niet zoals u had het al een lange tijd ..

Edit: Ook ik had gedacht de Quick Start Driver zou hebben opgelost indien het software dus ik denk dat het tot een defecte verbinding.

Old 6 maart 2008, 18:41
Donor Groep

Krijgen in wat de knop aansluitingen is een junior school oefenen, ik vind de instructies van morgen en post ze hier (het is 1:42 op het moment en ik heb les in de ochtend).
Old 7 maart 2008, 03:02
Nieuw Lid Fractie

Cheers jongens.

Het is niet onder de garantie valt, maar ik heb nog betalen voor een verzekering voor 5 jaar, het enige probleem dat ik heb om deze te verzenden en worden zonder dat een paar weken!
Old 7 maart 2008, 05:20
Donor Groep

De HP Pavilion dv5000 Notebook PC - Maintenance and Service Guide is op http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/m...lc=en&lang=en & en de rol die je dient aan te passen op grond van de push-staven is de LED-bord op pagina 5-26. Ik heb geen idee of dit de oorzaak van uw probleem, maar het was op een machine ik aangepast vorig jaar. U moet voor het lezen van de dienst gids om een idee te krijgen van hoe pietluttige het is.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Mijn toepassing plotseling gestopt met werken? Theresonly1 Algemene programmatuurnoot Chat 2 25 september 2009 08:16
Moederbord Probleem? - USB-verbindingen plotseling niet meer redden137 CPUs, Moederborden & RAM 11 17 september 2009 04:40
Laptop Ineens Gestopt Werken real77 Laptops, Mobiles & PDA's 12 30 augustus 2009 12:08
HP Pavilian PC - Sound Gestopt Werken Na System Recovery Rookssailor Geluid, Speakers & MP3 Spelers 18 De 6 maart 2009 10:25
Geluid is gestopt met werken stubbo Geluid, Speakers & MP3 Spelers 8 15 Jan 2009 17:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.