![]() |
|
| |||
| |||
| Evening alle. Jeg har nylig kommet over et problem der lyden knappene på min laptop (volum opp / ned og demp) har sluttet å fungere. Jeg har hatt laptop nesten 3 år og har aldri hatt dette problemet, og det er derfor jeg ber om din hjelp. Jeg har allerede prøvd scanning for virus bruker AVG og re-installere QuickPlay programvaren, men begge har mislyktes. Den bærbare jeg bruker er en HP Pavilion DV5000 og det kjører Windows XP Home Edition. Noen ideer? Oh, og vær forsiktig, det er mitt første innlegg |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har laptop fortsatt gjøre lyden? Du trenger ikke si det gjør det eller ikke. Hvis det fortsatt gjør lyd gjøre XP kontrollerer fremdeles arbeide?
Hvis det er et ja og ja, det levers under knappene er ikke engasjerende på push brytere lenger og noen er nødt til å ta plast dekselet av og re-align dem. Kan vi vise deg bilder hvis dette er tilfelle og du vil prøve det selv. Hvis lyden (i motsetning til knappene) ikke fungerer kan vi prøve å finne ut hvorfor også, vi trenger bare å vite hvilken vei å gå. Min System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Ja, lyden GÅR fortsatt arbeid og volumkontrollen i Windows gjør fremdeles fungere, det er bare knapper som ikke fungerer. Men det kan ikke være for justering. Jeg unnlot å nevne at den eneste gangen knappene DO funksjonen når jeg kjører QuickPlay (a pre-installert program som lar deg spille musikk og se på DVD-er). Det er den eneste gangen jeg har klart å få knappene til å fungere ... Noen flere ideer? Takk for flott svar btw |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg hadde dette når jeg har installert en ny kopi av XP på en bærbar datamaskin. Fast det med en driver oppdatering.
|
| |||
| |||
| Det hadde ikke skjedd for meg at disse knappene faktisk har en driver men ja, selvfølgelig de gjør. Ingen ville det har hodet mitt at det kan bli kastet adrift annen selv om jeg har tenkt på det. Kanskje HPs nettsted har en komplett driveren nedlasting satt du kunne påberope, er jeg sikker på at den gjør det, jeg har vært nede at ruten der i min tid. |
|
| |||
| |||
| Vel jeg har nettopp installert både Conexant AC-Link Audio Driver og HP Quick Launch Buttons men begge har ikke klart å endre noe! ![]() Jeg baffled på hvorfor de har plutselig ikke fungerer ... |
|
| |||
| |||
| Det er sikkert veldig merkelig hvorfor de har sluttet, spesielt hvis du ikke gjorde noe for å føre dem til å stoppe. Den eneste andre ting jeg kan tenke er at en av de kobler ledninger fra knappene er kommet løs. Dette ville kreve tar laptop hverandre å fikse, som ikke er for svakt hearted. Er bærbare fortsatt under garanti? Jeg antar det er ikke som du har hatt det ganske lenge .. Edit: Også ville jeg ha trodd hurtigstartlinjen Driver ville ha løst det hvis det var software relatert så tror jeg det er ned til feil tilkobling.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Komme i så langt knappen koblere er en junior skolen øvelse, jeg finner instruksjonene morgen og legge dem her (det er 1:42 for øyeblikket og jeg har klasser i morgen). |
|
| |||
| |||
| Skål folkens. Det er ikke under garantien, men det gjorde jeg betale for forsikring i 5 år, det eneste problemet som jeg har til å sende den inn og være uten den for noen få uker! |
|
| |||
| |||
| Den, det HP Pavilion dv5000 Notebook PC - Vedlikehold og Service Guide er på http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/m...lc=en&lang=en & og den delen du trenger for å komme under for å justere push-stenger er LED bord på side 5-26. Jeg har ingen anelse om det er årsaken til problemet, men det var på en maskin jeg justert fjor. Du må lese Service Guide for å få en ide om hvor finicky det er. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Min Søknad's plutselig sluttet å virke? | Theresonly1 | General Software Chat | 2 | 25 september 2009 08:16 |
| Hovedkort Problem? - USB-koblinger er plutselig ikke jobbe | redden137 | CPUer, Hovedkort & RAM | 11 | 17 september 2009 04:40 |
| Laptop plutselig ikke jobbe | real77 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 12 | 30 august 2009 12:08 |
| HP Pavilian PC - Sound Stoppet Working Etter System Recovery | Rookssailor | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 18 | 6 mars 2009 10:25 |
| Sound har sluttet å jobbe | stubbo | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 8 | 15 januar 2009 17:12 |
| Thread Tools | |
| |