![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg kører Windows XP (service pack ukendt) på min Packard Bell bærbar computer. Jeg har netop hentet lydkortdrivere fra Packard Bell hjemmeside, da de ikke var installeret da jeg geninstalleret Windows XP, men jeg får følgende fejl: "Dette program kræver Windows NT version 5.01.2600 eller senere" Hvad er det om? Skål. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gætte, du har downloadet de forkerte, give mig nogle oplysninger om de drivere, du har brug for, og jeg vil tage et kig rundt for dig
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Jeg kunne ikke have, jeg stillede mit serienummer i Packard Bell søgefunktionen og min laptop kom op med downloads. Jeg hentede drivere derfra. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kontroller, om du har installeret SP2 første M8 Klik på Start, Kontrolpanel og derefter klikke på system og under fanen Generelt læse det "system", sidste linje bør sige, hvad hvis nogen sp du har
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Min PC ikke afsløre om bord lydkort - Forkert chauffører? | apolutrosi | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 6 | 30. maj 2009 08:31 |
| Formateret pc, re-installeret XP, men nu ikke kan installere drivere. | aymanmhmd | Multimedia & Codecs | 1 | 28. maj 2009 14:42 |
| Hjælp! Hver gang jeg Re Boot jeg nødt til at Re-install modemdrivere?? | chrisagilitydogs | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 20. maj 2009 11:16 |
| Im Fead Op med Mobilanlæg Øresund. Brug for et godt spil lydkort. | cheesepuff | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 8 | 18. maj 2009 12:27 |
| Kan du installere 32 bit-drivere på en 64 bit OS? | tomthedrummer1992 | Windows-operativsystemer | 6 | 16 oktober 2008 13:21 |
| Thread Tools | |
| |