![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Minulla on Windows XP (Service Pack tuntematon) minun Packard Bell kannettava tietokone. Olen vain ladata äänikortin ohjaimia, Packard Bell verkkosivuilla koska niitä ei ole asennettu, kun olen asentanut Windows XP, mutta saan seuraavan virheilmoituksen: "Tämä ohjelma vaatii Windows NT: n versio 5.01.2600 tai uudempi" Mitä tämä oikein on? Hurraa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Arvaa latasit väärin niitä, anna minulle tiedot kuljettajien tarvitset ja aion katsoa noin sinulle
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| En voinut olla, esitin minun sarjanumero osaksi Packard Bell hakutoimintoa ja minun laptop tuli kanssa lataus. Olen ladannut ajurit sieltä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tarkista, onko sinulla on asennettuna SP2 ensimmäinen M8 Napsauta Käynnistä-painiketta, ohjauspaneelin sitten järjestelmän ja yleisesti välilehti lukea "järjestelmän" viimeisen rivin pitäisi sanoa mitä jos kaikki sp olet
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|