![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg kjører Windows XP (Service Pack ukjent) på min Packard Bell laptop. Jeg har nettopp lastet ned lydkortdrivere fra Packard Bell nettsted som de var ikke installert når jeg reinstallert Windows XP, men jeg får følgende feilmelding: "Dette programmet krever Windows NT versjon 5.01.2600 eller senere" Hva er dette om? Skål. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gjett du lastet ned feil som gir meg noen detaljer om driverne du trenger, og jeg vil ta en titt for deg
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Jeg kunne ikke ha, jeg setter meg serienummeret i Packard Bell søkefunksjon og min laptop kom med nedlastingene. Jeg lastet ned driverne derfra. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sjekk om du har installert SP2 første m8 Klikk Start, Kontrollpanel, og klikk på systemet og under kategorien Generelt lese "system" siste linjen burde si hva hvis noen sp du har
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| PCen ikke finner on-board lydkort - Feil drivere? | apolutrosi | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 6 | 30 mai 2009 08:31 |
| Formatert PC, re-installert XP, men nå kan ikke installere driverne. | aymanmhmd | Multimedia & Kodeker | 1 | 28 mai 2009 14:42 |
| Hjelp! Hver gang jeg Re Boot jeg måtte installere modemdrivere? | chrisagilitydogs | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 20 mai 2009 11:16 |
| Im Fead Opp med Om bord Sound. Trenger du en god Gaming lydkortet. | cheesepuff | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 8 | 18 mai 2009 12:27 |
| Kan du installere 32 bit drivere på et 64 bits OS? | tomthedrummer1992 | Windows-operativsystemer | 6 | 16 oktober 2008 13:21 |
| Thread Tools | |
| |