![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag kör Windows XP (service pack okänd) på min Packard Bell laptop. Jag har precis hämtat ljudkort drivrutiner från Packard Bell webbplats som de inte var installerat när jag installerat om Windows XP, men jag får följande fel: "Det här programmet kräver Windows NT version 5.01.2600 eller senare" Vad är detta om? Skål. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gissa du hämtade felaktiga, ge mig några detaljer om de drivrutiner du behöver och jag kommer att ta en titt på dig
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Jag kunde inte ha, jag satte min serienummer till Packard Bell sökfunktion och min laptop kom med nedladdningar. Jag hämtade drivrutiner därifrån. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kontrollera om du har installerat SP2 första M8 Klicka på Start, Kontrollpanelen och klicka sedan på systemet och på fliken Allmänt läsa "system" på sista raden bör säga vad eventuella sp du har
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Min dator kan inte identifiera ombord ljudkort - Fel drivrutiner? | apolutrosi | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 6 | 30 maj 2009 08:31 |
| Formaterad dator, åter installerat XP, men nu kan inte installera drivrutinerna. | aymanmhmd | Multimedia & Codecs | 1 | 28 maj 2009 14:42 |
| Hjälp! Varje gång jag Re Boot jag på nytt installera modemdrivrutiner? | chrisagilitydogs | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 20 maj 2009 11:16 |
| Im Fead Upp med Flygburet Öresund. Behöver en bra Gaming ljudkort. | cheesepuff | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 8 | 18 maj 2009 12:27 |
| Kan du installera 32-bitars drivrutiner på en 64-bitars OS? | tomthedrummer1992 | Windows-operativsystem | 6 | 16 oktober 2008 13:21 |
| Thread Tools | |
| |