mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Ljud, Högtalare & MP3 Spelare

Register

Ljud problem med drivrutiner

Reply

Thread Tools
Old 12 december 2008, 23:07
Ledamot Gruppen

Default Ljud problem med drivrutiner

Min dator misslyckats på grund av ett virus problem och efter att jag återställd det ljudet drivrutiner inte fungerar ... det kommer inte igen mina högtalare ... kan någon hjälpa mig med detta?
Old 13 december 2008, 00:16
New Member Group

Hej Diaz.

Hämta följande nytta och utföra under instruktioner.

System Spec

1. Ladda ner körbara version av programmet och spara den på skrivbordet.
2. Öppna verktyget och du kommer att se en lista över ditt system specifikationer.
3. Klicka på Redigera verktygsfältet och välj Kopiera till Urklipp Ctrl + C.
4. Press Ctrl + V att skicka specifikationerna i din nästa replik.

Vänligen skicka den begärda informationen så snart som möjligt.

- Goku
Old 13 december 2008, 01:26
Ledamot Gruppen

Installera drivrutiner?
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Sound Driver inte upptäcks Diane Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 1 4 juni 2009 21:20
Hur vet jag vilken bra förare i behov av detta moderkort? kaskade Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 4 30 maj 2009 07:40
Jag skränande finna bra förare pete21 Multimedia & Codecs 17 19 oktober 2008 13:54
Inget ljud .. dåliga förare? omidahomi712 Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 2 5 juni 2008 18:27
Please help - god förare problem jamie2k8 Multimedia & Codecs 7 29 maj 2008 00:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.