![]() |
|
| |||
| |||
| Min dator misslyckats på grund av ett virus problem och efter att jag återställd det ljudet drivrutiner inte fungerar ... det kommer inte igen mina högtalare ... kan någon hjälpa mig med detta? |
|
| |||
| |||
| Hej Diaz. Hämta följande nytta och utföra under instruktioner. System Spec 1. Ladda ner körbara version av programmet och spara den på skrivbordet. 2. Öppna verktyget och du kommer att se en lista över ditt system specifikationer. 3. Klicka på Redigera verktygsfältet och välj Kopiera till Urklipp Ctrl + C. 4. Press Ctrl + V att skicka specifikationerna i din nästa replik. Vänligen skicka den begärda informationen så snart som möjligt. ![]() - Goku |
|
| |||
| |||
| Installera drivrutiner? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Sound Driver inte upptäcks | Diane | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 1 | 4 juni 2009 21:20 |
| Hur vet jag vilken bra förare i behov av detta moderkort? | kaskade | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 4 | 30 maj 2009 07:40 |
| Jag skränande finna bra förare | pete21 | Multimedia & Codecs | 17 | 19 oktober 2008 13:54 |
| Inget ljud .. dåliga förare? | omidahomi712 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 2 | 5 juni 2008 18:27 |
| Please help - god förare problem | jamie2k8 | Multimedia & Codecs | 7 | 29 maj 2008 00:43 |
| Thread Tools | |
| |