![]() |
|
| |||
| |||
| Min lyden er holdt op med at virke, er der et rødt kryds troede lydikonet. Dette er sket siden min Windows Update er en fejlkode og siger, at det ikke kan opdatere vinduer på grund af dette. Fejlkoden er 80.070.490. Lyddriveren jeg har, er Realtek. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvor er det Røde Kors? I Enhedshåndtering eller i nederste højre hjørne af skærmen, på proceslinjen?
| |||
| |||
| Det vil være i systemet bakken. Prøv at gå til pc'en fabrikantens hjemmeside og downloade lyd drivere og installere dem.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg havde det samme spørgsmål, når en Windows-opdatering med min bærbare computer, selv om den hardware, sagde, at det fungerede fint.
Alt, hvad jeg gjorde for at løse problemet blev geninstallere driveren. Jeg mener, hvad der sker, er, at sommetider Windows Update vil installere den forkerte drivere til din hardware. Mit system: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| |||
| |||
| afinstallere den og forsøger at installere en ny ^ ^ |
|
| |||
| |||
| Hvordan får u vide, hvad føreren at unistall og geninstallere at gøre dette |
|
| |||
| |||
| computeren er ae system 3.2 og 60 harddisk Thats alle Jeg ved, at jeg forsøgte norten gå tilbage, men ønsker arbejde, dont virkelig ved, hvad de skal gøre, når jeg går til lyd dvs volumen i kontrolpanelet står ingen lyd enhed er installeret? virkelig stak der er heller ingen taler i bakken på alle |
|
| |||
| |||
| kan any1 hjælpe bedes |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| HP Pavilian PC - Sound Stoppet Working Efter System Recovery | Rookssailor | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 18 | 6 marts 2009 10:25 |
| Bad AGP-kort? - Fan holdt op med at virke | Jolu | Grafikkort & Monitors | 5 | 18 februar 2009 14:03 |
| Sound knapper har pludselig holdt op med at virke | GoonerLad | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 10 | 7 marts 2008 09:18 |
| USB-porte holdt op med at virke | graemecunn | General Hardware Chat | 5 | 6. jan 2008 16:45 |
| ITunes holdt op med at virke | FalconHunter | Multimedia & Codecs | 10 | 3. sep 2007 14:09 |
| Thread Tools | |
| |