![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oma ääni on lopettanut toimintansa, on Punaisen Ristin mielestä äänikuvake. Tämä on tapahtunut sen jälkeen, kun Windows-päivitys on virhekoodi ja sanoo, että se ei voi päivittää Windows tämän takia. Virhekoodi on 80.070.490. Äänen kuljettaja on, Realtek. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos tämä on punainen rasti? Laitehallinnassa tai oikeaan alareunaan näytössäsi, että tehtäväpalkissa?
| |||
| |||
| Se on ilmaisinalueelta. Kokeile menossa tietokoneen valmistajan www-sivustolla ja lataa ääni ajurit ja asentaa ne.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla oli samaa asiaa sen jälkeen, kun Windows-päivityksen minun laptop vaikka laitteiston sanoi, että se toimii hyvin.
| |||
| |||
| poista se ja yritä asentaa uuden ^ ^ |
|
| |||
| |||
| Miten u tiedä, mitä kuljettaja unistall ja asenna tätä |
|
| |||
| |||
| tietokone on ae järjestelmän 3,2 ja 60 kovalevyä thats kaikki Minä yritin Nörten palaa vaan työtä, dont oikeastaan tiedä mitä tehdä, kun siirryn ääntä eli määrä ohjauspaneelin se sanoo "ei" ääni-laite on asennettu? todella jumissa ei myöskään puhuja levypesä lainkaan |
|
| |||
| |||
| voi any1 apua kiitos |
|
| |||
| |||
| Quote:
|