![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn geluid is gestopt met werken, is er een rood kruis dacht het geluidspictogram. Dit is gebeurd sinds mijn Windows Update heeft een foutcode en zegt dat het niet kan updaten omdat ramen van. De foutcode is 80070490. Het geluid heb ik bestuurder is Realtek. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Waar is deze rood kruis? In Apparaatbeheer of in de rechts onderaan van je scherm, op de taakbalk?
| |||
| |||
| Het zal in het systeemvak. Probeer naar de pc-fabrikant de website en download de goede drivers en installeer ze.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik had het zelfde probleem na een Windows-update met mijn laptop, hoewel de hardware zei dat het functioneren prima.
Alles wat ik deed om de kwestie werd opnieuw de bestuurder. Ik denk dat wat er gebeurt is dat soms Windows Update installeert de verkeerde stuurprogramma's voor uw hardware. Mijn Systeem: Toshiba Satellite A200-28 septdecies
|
|
| |||
| |||
| verwijderen en probeer het installeren van een nieuwe ^ ^ |
|
| |||
| |||
| Hoe kan u weten wat de bestuurder te unistall en opnieuw installeren om dit te doen |
|
| |||
| |||
| de computer is ae systeem 3,2 en 60 harde schijf thats all i know i geprobeerd norten terug, maar wel willen werken, dont echt weten wat te doen wanneer ik ga naar geluid dwz volume in bedieningspaneel het zegt geen geluid apparaat is geïnstalleerd? echt vastzitten is er ook geen luidspreker in de lade op alle |
|
| |||
| |||
| kan any1 help aub |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|