![]() |
|
| |||
| |||
| Min lyden har sluttet å virke, er det et rødt kryss trodde lydikonet. Dette har skjedd siden mitt Windows Update har en feilkode, og sier at det ikke kan oppdatere vinduer på grunn av dette. Feilkoden er 80.070.490. Lyddriveren jeg er Realtek. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvor er denne røde kors? I Enhetsbehandling eller i nederste høyre på skjermen, på oppgavelinjen?
| |||
| |||
| Det vil være i systemskuffen. Prøv å gå til PC-produsentens nettside og laste ned lyd drivere og installere dem.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg hadde samme problemet etter en Windows-oppdatering med min bærbare datamaskin, selv om maskinvaren er sagt var det fungerer helt fint.
Alt jeg gjorde for å løse problemet ble installere driveren. Jeg tror det som skjer er at noen ganger Windows Update blir installert feil drivere for maskinvare. Min System: Toshiba Satellite a200-28P
|
|
| |||
| |||
| avinstallere det og prøve å installere en ny en ^ ^ |
|
| |||
| |||
| Hvordan u vet hva driveren til unistall og installere å gjøre dette |
|
| |||
| |||
| datamaskinen ae system 3.2 og 60 harddisk dvs alt jeg vet at jeg prøvde norten gå tilbake, men ønsker arbeid, ikke egentlig vet hva de skal gjøre når jeg går til lyd dvs. volum i kontrollpanelet står det at ingen lydenhet er installert? virkelig stakk det er dessuten ingen høyttaler i skuffen på alle |
|
| |||
| |||
| kan any1 hjelpe vennligst |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| HP Pavilian PC - Sound Stoppet Working Etter System Recovery | Rookssailor | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 18 | 6 mars 2009 10:25 |
| Bad AGP-kort? - Fan Stoppet Working | Jolu | Kabinetter & Skjermer | 5 | 18 februar 2009 14:03 |
| Sound knappene har plutselig ikke fungerer | GoonerLad | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 10 | 7 mars 2008 09:18 |
| USB-porter stanset arbeider | graemecunn | General Hardware Chat | 5 | 6 januar 2008 16:45 |
| ITunes stanset arbeider | FalconHunter | Multimedia & Kodeker | 10 | 3dje sep 2007 14:09 |
| Thread Tools | |
| |