![]() |
|
| |||
| |||
| Min lyden er simpelthen stoppede afspilningenJeg har brudt rundt med min sunde ting til ingen nytte, og jeg kan tænke på det, der er drivere eller noget i den retning, og alle jeg kender mine højttalere er, at min computer kalder dem "High Definition Audio-enhed" help please? ? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er lyden vist fint i Enhedshåndtering?
| |||
| |||
| ja |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad kan du se på forsvarlig kontrol? Har du sluttet hovedtelefoner i stedet?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kontrolleres de er sluttet ordentligt? dum, men meget almindelig fejl
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil hjælpe, men hver gang jeg forsøger fastsætte noget du holde Ctrl sluk knap!
| |||
| |||
| ok jeg fik det arbejde, jeg genstartet et par gange, og det ser ud til at bøde |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ny opsætning og lyd ikke fungerer (chauffører alle installeret) | Shahid | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 3 | 26th May 2009 09:42 |
| HP Desktop - Sound Ikke Arbejde! Hjælp! | 02jettamatt | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 1 | 25 februar 2009 16:20 |
| Lyden er holdt op med at virke | stubbo | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 8 | 15 januar 2009 17:12 |
| Bærbar lyd ikke fungerer | DriFT01 | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 4 | 16 december 2008 13:40 |
| Sound ikke fungerer overhovedet. | Coolyxxx | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 4 | 9 februar 2008 18:53 |
| Thread Tools | |
| |