![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Oma ääni on yksinkertaisesti pysäyttää toistonOlen fiddled noin minun äänen tavaraa ei ole saatavilla, ja voin vain ajatella sitä on kuljettajia tai jotain, ja kaikki Tiedän oman puhujia on, että minun tietokone sanoo niitä "High Definition Audio-laite" help please? ? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko äänen näy sakko laitteen johtaja?
| |||
| |||
| kyllä |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä voit nähdä äänen valvontaa? Oletko kytketty kuulokkeet sijasta?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| tarkastaa ne ovat kytketty kunnolla? tyhmä vaan erittäin yleinen virhe
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haluaisin auttaa, mutta joka kerta, kun yritän korjata jotain pitämällä virta pois päältä-painiketta!
| |||
| |||
| ok sain sen toimimaan, i uudelleen pari kertaa ja se näyttää hienon |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Uusi asennus ja ääni ei toimi (autonkuljettajat kaikki asennettuna) | Shahid | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 3 | 26th Jun 2009 09:42 |
| HP Desktop - Sound Ei toimi! Apu! | 02jettamatt | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 1 | 25th Feb 2009 16:20 |
| Ääni on lopettanut toimintansa | stubbo | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 8 | 15 Jan 2009 17:12 |
| Laptop ääni ei toimi | DriFT01 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 4 | 16. Joulukuu 2008 13:40 |
| Ääni ei toimi ollenkaan. | Coolyxxx | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 4 | 9th Feb 2008 18:53 |
| Thread Tools | |
| |