![]() |
|
| |||
| |||
| Mitt ljud har helt enkelt slutade spelaJag har fifflat runt med min goda grejer till ingen nytta, och allt jag kan tänka att det är drivrutiner eller nåt sånt, och alla jag känner till mina högtalare är att min dator kallar dem "High Definition Audio-enhet" hjälp tack? ? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har ljudet visar upp bra i Enhetshanteraren?
| |||
| |||
| ja |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad kan du se på ljudet kontroller? Har du ansluten hörlurar i stället?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kontrolleras de är inkopplad korrekt? dumt men mycket gemensamma fel
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle hjälpa, men varje gång jag försöker fixa något du håller nere strömmen knappen!
| |||
| |||
| ok Jag har det fungerar, jag startas ett par gånger och det verkar bra |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Ny installation och ljudet fungerar inte (förare alla installerade) | Shahid | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 3 | 26 juni 2009 09:42 |
| HP Desktop - Ljud fungerar inte! Hjälp! | 02jettamatt | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 1 | 25 februari 2009 16:20 |
| Öresund har slutat fungera | stubbo | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 8 | 15 januari 2009 17:12 |
| Laptop ljudet inte fungerar | DriFT01 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 4 | 16 december 2008 13:40 |
| Öresund inte fungerar alls. | Coolyxxx | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 4 | 9 februari 2008 18:53 |
| Thread Tools | |
| |