vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet

Register

Ääni ei toimi ollenkaan.

Reply

Thread Tools
Old 9 helmikuu 2008, 16:15
Rahoittajien ryhmän

Default Ääni ei toimi ollenkaan.

Hei,

Kun taas minun tietokone ensimmäinen asia En on puolestaan joissakin musiikkia. Mutta tänään, musiikki ei tule ulos puhujia. Olen yrittänyt asentaa kaikki ajurit ja tarkastuslennot kaiuttimen johdot, mutta ääni ei vieläkään toimi. Tarkistin äänenvoimakkuutta kokoonpanon ja olen myös yrittänyt käyttää eri mediasoitin. Yritin katsot elokuvan, mutta se ei toiminut. I uudelleenkytkemisen ääni johdot on inbuilt seurata niitä, mutta se ei edelleenkään toimi.

Jokainen sai ideoita?
Kiitos.
Old 9 helmikuu 2008, 16:40
Banned ryhmän

mabye teidän Äänikortit on paistettu yrittää puhujia, kuten TV-tai mp3-soittimeen tai toiselle tietokoneelle, onko ne toimi, jos ei se Äänikortit

My System: #

Processor (s):
Intel P4
Emolevy:
ECS 915pla2
RAM-muisti:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Äänikortti:
timantti Xtreme 7.1
Kiintolevy (t):
160 Gt
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo-asema DVD + /-rw
Asia / PSU:
antech/x-power585
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
langaton
Monitor (t):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 9 helmikuu 2008, 17:57
Rahoittajien ryhmän

Ok, olen vain yrittänyt MP3-soittimen ja ääni toimii. Tarkoittaako tämä, minun Äänikortit on paistettu?
Old 9 helmikuu 2008, 18:22
Banned ryhmän

kyllä se on äänikortti tarvitset uuden
Old 9 helmikuu 2008, 18:53
Rahoittajien ryhmän

Ok, kiitos.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Uusi asennus ja ääni ei toimi (autonkuljettajat kaikki asennettuna) Shahid Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 3 26th Jun 2009 09:42
HP Desktop - Sound Ei toimi! Apu! 02jettamatt Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 1 25th Feb 2009 16:20
Ääni on lopettanut toimintansa stubbo Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 8 15 Jan 2009 17:12
Laptop ääni ei toimi DriFT01 Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 4 16. Joulukuu 2008 13:40
Ääni ei toimi! penguin92 Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 6 28th Feb 2008 09:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.