![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Kun taas minun tietokone ensimmäinen asia En on puolestaan joissakin musiikkia. Mutta tänään, musiikki ei tule ulos puhujia. Olen yrittänyt asentaa kaikki ajurit ja tarkastuslennot kaiuttimen johdot, mutta ääni ei vieläkään toimi. Tarkistin äänenvoimakkuutta kokoonpanon ja olen myös yrittänyt käyttää eri mediasoitin. Yritin katsot elokuvan, mutta se ei toiminut. I uudelleenkytkemisen ääni johdot on inbuilt seurata niitä, mutta se ei edelleenkään toimi. Jokainen sai ideoita? Kiitos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mabye teidän Äänikortit on paistettu yrittää puhujia, kuten TV-tai mp3-soittimeen tai toiselle tietokoneelle, onko ne toimi, jos ei se Äänikortit
| |||
| |||
| Ok, olen vain yrittänyt MP3-soittimen ja ääni toimii. Tarkoittaako tämä, minun Äänikortit on paistettu? |
|
| |||
| |||
| kyllä se on äänikortti tarvitset uuden |
|
| |||
| |||
| Ok, kiitos. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Uusi asennus ja ääni ei toimi (autonkuljettajat kaikki asennettuna) | Shahid | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 3 | 26th Jun 2009 09:42 |
| HP Desktop - Sound Ei toimi! Apu! | 02jettamatt | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 1 | 25th Feb 2009 16:20 |
| Ääni on lopettanut toimintansa | stubbo | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 8 | 15 Jan 2009 17:12 |
| Laptop ääni ei toimi | DriFT01 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 4 | 16. Joulukuu 2008 13:40 |
| Ääni ei toimi! | penguin92 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 6 | 28th Feb 2008 09:06 |
| Thread Tools | |
| |