![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Toen ik weer op mijn computer het eerste wat ik doe is zijn beurt op een aantal muziek. Maar vandaag, de muziek komt niet uit de luidsprekers. Ik probeerde het opnieuw installeren van alle drivers en de controle op de luidspreker kabels, maar het geluid nog steeds niet werkt. Ik heb het volume configuratie en ik heb ook geprobeerd met een andere mediaspeler. Ik probeerde het kijken van een film, maar het werkte niet. Ik weer het geluid draden aan op de ingebouwde monitor zijn, maar het nog steeds niet werken. Iedereen kreeg geen ideeën? Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mabye uw geluidskaart heeft gebakken probeer de sprekers graag op uw tv of mp3-speler of een andere computer om te zien of ze werken zo niet is het geluidskaart
| |||
| |||
| Ok, ik heb zojuist geprobeerd een MP3-speler en het geluid werkt. Betekent dit mijn geluidskaart is gebakken? |
|
| |||
| |||
| ja het is de geluidskaart moet u een nieuwe |
|
| |||
| |||
| Ok, bedankt. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuwe setup en geluid niet werkt (alle geïnstalleerde stuurprogramma's) | Shahid | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 3 | 26 jun 2009 09:42 |
| HP Desktop - Geluid werkt niet! Help! | 02jettamatt | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | 25 feb 2009 16:20 |
| Geluid is gestopt met werken | stubbo | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 8 | 15 Jan 2009 17:12 |
| Laptop geluid werkt niet | DriFT01 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 4 | 16 dec 2008 13:40 |
| Geluid werkt niet! | penguin92 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 6 | 28 feb 2008 09:06 |
| Thread Tools | |
| |