mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

Lyden fungerer ikke i det hele tatt.

Reply

Thread Tools
Old 9th 2008 Feb, 16:15
Donor Group

Default Lyden fungerer ikke i det hele tatt.

Hei,

Når jeg slår på datamaskinen min det første jeg gjør er skru på noe musikk. Men i dag, musikken ikke kommer ut av høyttalerne. Jeg prøvde å installere alle driverne og sjekke høyttaler kabler, men lyden fortsatt ikke fungerer. Jeg sjekket volumet konfigurasjon og jeg også prøvd med en annen mediespiller. Jeg prøvde å se en film, men det fungerte ikke. Jeg koblet lyden ledninger til inbuilt monitor, men det fortsatt ikke fungerte.

Alle som har noen ideer?
Takk.
Old 9th 2008 Feb, 16:40
Banned Group

mabye din soundcard har stekt prøve høyttalerne som på tv eller mp3-spiller eller en annen datamaskin for å se om de fungerer hvis ikke det er soundcard

Min System: #

Prosessor (er):
Intel P4
Hovedkort:
ecs 915pla2
RAM-minne:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamond Xtreme 7.1
Harddisk (er):
160GB
Optisk stasjon (er):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-RW
Case / PSU:
antech/x-power585
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
trådløst
Skjerm (er):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 9th 2008 Feb, 17:57
Donor Group

Ok, jeg har bare prøvd en MP3-spiller og lyden fungerer. Betyr dette at mine soundcard er stekt?
Old 9 februar 2008, 18:22
Banned Group

ja det er lydkortet du trenger en ny
Old 9 februar 2008, 18:53
Donor Group

Ok, takk.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Ny installasjon og lyden ikke fungerer (driverne alle installert) shahid Lyd, høyttalere og MP3-spillere 3 26 juni 2009 09:42
HP Desktop - Lyd fungerer ikke! Hjelp! 02jettamatt Lyd, høyttalere og MP3-spillere 1 25 februar 2009 16:20
Sound har sluttet å jobbe stubbo Lyd, høyttalere og MP3-spillere 8 15 januar 2009 17:12
Bærbar lyd fungerer ikke DriFT01 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 4 16 desember 2008 13:40
Lyden fungerer ikke! penguin92 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 6 28 februar 2008 09:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.