![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Når jeg slår på datamaskinen min det første jeg gjør er skru på noe musikk. Men i dag, musikken ikke kommer ut av høyttalerne. Jeg prøvde å installere alle driverne og sjekke høyttaler kabler, men lyden fortsatt ikke fungerer. Jeg sjekket volumet konfigurasjon og jeg også prøvd med en annen mediespiller. Jeg prøvde å se en film, men det fungerte ikke. Jeg koblet lyden ledninger til inbuilt monitor, men det fortsatt ikke fungerte. Alle som har noen ideer? Takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mabye din soundcard har stekt prøve høyttalerne som på tv eller mp3-spiller eller en annen datamaskin for å se om de fungerer hvis ikke det er soundcard
| |||
| |||
| Ok, jeg har bare prøvd en MP3-spiller og lyden fungerer. Betyr dette at mine soundcard er stekt? |
|
| |||
| |||
| ja det er lydkortet du trenger en ny |
|
| |||
| |||
| Ok, takk. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ny installasjon og lyden ikke fungerer (driverne alle installert) | shahid | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 3 | 26 juni 2009 09:42 |
| HP Desktop - Lyd fungerer ikke! Hjelp! | 02jettamatt | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 25 februar 2009 16:20 |
| Sound har sluttet å jobbe | stubbo | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 8 | 15 januar 2009 17:12 |
| Bærbar lyd fungerer ikke | DriFT01 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 4 | 16 desember 2008 13:40 |
| Lyden fungerer ikke! | penguin92 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 6 | 28 februar 2008 09:06 |
| Thread Tools | |
| |