![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Jeg kører Vista 64 bit med en P35C-GS3R Mobo, og har en Logitech 5.1 setup. Jeg har mine to fronthøjttalere, to baghøjtalere, midterste højttaler og sub. Jeg har installeret lyd drivere, og alle højttalere fungerer korrekt i setup panel indgår med disse drivere. Det giver mig mulighed for at vælge mellem stereo, 5.1 og 7.1. Tja, jeg har 5.1 valgt, og den viser min opsætning på en skærm, og du kan klikke på taleren til at teste det. Alle talere spille tonen ordentligt, når der klikkes, jf. deres alt fungerer korrekt. Når jeg prøver at afspille musik via Windows Media Player, eller spil, eller noget, lyd kun kommer ud af den forreste to højttalere og subwooferen. Jeg har prøvet at justere WMP indstillinger, men det er allerede sat til 5,1. Indstillingerne i kontrolpanelet er også sat til 5,1. Kan nogen hjælpe? Jeg har prøvet at geninstallere drivere etc. .. Jeg har lige cant få lyden til at komme ud af alle talerne, når den kommer fra applikationer. Også, når jeg klikker på den lille vinduer forsvarlig statusfeltets ikon, og klik derefter på volumen knold, det spiller en sund kun gennem den forreste to højttalere, regnede med at kunne bidrage til at diagnosticere et problem. Tak. |
|
| |||
| |||
| Lige en opdatering, jeg fik det til at spille gennem alle de højttalere, mens du spiller Warcraft 3, jeg har ikke fremsat nogen indstillinger justeringer. Men det stadig ikke spille gennem BF2 eller Windows Media Player, eller noget andet for den sags skyld. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er ikke 100%, men jeg tror, at kilden skal være 5.1, så de fleste musik vil bare spille de fronter og sub.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ret Jeg fik det samme problem med bf2 og masser af andre spil. tilsyneladende sin et problem med vista/5.1 lyd / spil im håber der kan være lidt lys over det med service pack de er hurtigt at frigive. Har du wmp11 arbejder med 5.1? gerne dave sagde prøv en dvd, sandsynligvis vil fungere, hvis du fik det samme problem som mig. EDIT bare indser du, at den ikke virker med WMP har du prøvet at geninstallere det? bare trække på straa virkelig
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Hvorfor gjorde lyd spiller fra min MP3-filer ved hjælp af alle 5 højtalere på XP, men ikke Vista? Det giver ikke mening. Jeg poppet i en 5.1 DVD (lykkelig Gilmore) og forsøgt at åbne i Windows Media Player, og at føre til et andet problem ... "Windows Media Player kan ikke afspille DVD, fordi en kompatibel dvd-dekoder, der ikke er installeret på computeren." Forbande. DivX vil ikke spille det. Edit: Jeg hentede Winamp. Det spiller kun gennem to højttalere også. : ( |
|
| |||
| |||
| hvad lydkort har du fundet? og forskellen mellem XP og Vista er, at Vista har en masse hardware og software problemer, der forhåbentlig vil blive fastsat i den NYE sp1 på vej.
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| Jeg bruger det indbyggede P35C HD Audio. |
|
| |||
| |||
| Jeg havde det samme problem for, og efter at google, jeg opdagede, jeg bruger den AC3Filter, og det har en funktion til "kræsne stereo til 5,1 bare indstille outputformat til 5,1 i AC3Filter config side, et Voila! håber det hjælper |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| 5.1, 7.1 om bord lyd - Hvad talere? | squivner | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 1 | 17th May 2009 14:06 |
| Knitrende lyd fra min bærbare højttalere | mdw4950 | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 0 | 16 juni 2009 01:52 |
| Nye Computer, gamle højttalere, ingen lyd | amilyn | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 3 | 13 november 2007 10:27 |
| Ingen lyd på højttalere | Paul I London | Multimedia & Codecs | 1 | 21. okt 2007 07:40 |
| Echo Sound I Denne computer Indlæg | Joseph t | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 2 | 20 marts 2007 06:55 |
| Thread Tools | |
| |