![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikille, Olen käynnissä Vista 64 bittiä ja P35C-GS3R Mobo, ja niillä on Logitech 5.1-asetukset. Minulla on kaksi etukaiutinta, kaksi takakaiuttimia, keskikaiutin ja sub. Olen asentanut äänen ohjaimet ja kaikki kaiuttimet toimivat moitteettomasti asennusohjelma paneeli mukana näitä kuljettajia. Se antaa minulle valita Stereo, 5.1 ja 7.1. No, minulla on 5,1 valitut, ja se näyttää minun SETUP-näytön ja voit klikata puhuja testata sitä. Kaikki puhujat toistaa äänen oikein, kun napsautetaan, mikä tarkoittaa niiden kaikki toimii moitteettomasti. Kun yritän toistaa musiikkia Windows Media Playerin tai pelejä tai mitään, ääni vain tulee ulos edessä kahta kaiutinta ja subwoofer. Olen kokeillut mukautusmenettelystä WMP: n asetukset, mutta se on jo asetettu 5,1. Asetukset ohjauspaneelin myös asetettu 5,1. Voiko kukaan auttaa? Olen yrittänyt asentaa ajurit jne. .. Minä vain kallistuksen saada äänen tulla ulos kaikkia puhujia, kun se on peräisin sovelluksia. Myös silloin, kun napsautan vähän ikkunat ääni-kuvaketta ja napsauta sitten äänenvoimakkuutta isokenkäinen, se toistaa äänen ainoastaan etukaiuttimien kautta kaksi puhujaa, kuvittelin, että voisi auttaa diagnosoimaan ongelma. Kiitos. |
|
| |||
| |||
| Vain päivitys, sain sen toiston kautta kaikki puhujat leikkiessään Warcraft 3, en tee mitään asetuksia mukautuksista. Kuitenkin se ei edelleenkään pelata kautta BF2 tai Windows Media Playerin tai muuta tähän kysymykseen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En ole 100%, mutta uskon, että lähde on 5.1, joten useimmat musiikkia vain pelata pois rintamilla ja sub.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| oikeus Minulla on sama ongelma bf2 ja lataa muita pelejä. ilmeisesti sen ongelman vista/5.1 ääni / pelit im toivoo voi olla hieman valoa sitä Service Pack ne pian vapauttamaan. sinulla on WMP11 kanssa 5.1? kuten dave sanoi yrittää dvd, todennäköisesti toimii, jos sinulla on sama ongelma kuin minä. EDIT vain ymmärrettävä, te totesitte, se ei toimi WMP Oletko yrittänyt asentaa sitä? vain vetämällä klo olkea todella
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Miksi ääni pelata minun MP3-tiedostoja kaikkien 5 puhujat XP, mutta ei Vistaa? Tämä ei ole mitään järkeä. I piipahti on 5,1 DVD (onnellinen Gilmore) ja yritti avata Windows Media Player ja johtaa toinen ongelma ... "Windows Media Player ei voi toistaa DVD koska yhteensopiva DVD-dekooderi ei ole asennettu tietokoneeseen." Hitto. Divx ei pelata sitä. Edit: Latasin Winamp. Se on vain kahden puhujat myös. : ( |
|
| |||
| |||
| mikä äänikortti sinulla on? ja ero XP ja näköala on se, että näköala on paljon laitteisto-ja ohjelmisto-ongelmista, jotka ovat toivottavasti tulee kiinteä kanssa UUDET sp1 tulossa.
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| Olen käyttäen laivalla P35C HD Audio. |
|
| |||
| |||
| Minulla oli sama ongelma, ja sen jälkeen Google-hakuja, tajusin Olen käyttäen AC3Filter, ja se on ominaisuus "hyväpalkkainen" stereo 5.1 vain asettaa tuotoksen muodossa 5.1 on AC3Filter config-sivulla, et Voila! toivon, se auttaa |