![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hey iedereen, Ik ben draait Vista 64 bit met een P35C-GS3R mobo, en hebben een logitech 5.1 setup. Ik heb mijn twee front luidsprekers, twee achterste luidsprekers, center-speaker en subwoofer. Ik heb de installatie van de stuurprogramma's goed, en alle sprekers goed functioneren in de setup panel opgenomen met deze drivers. Het maakt me te kiezen tussen stereo, 5.1 en 7.1. Nou, ik heb 5.1 Gekozen, en het geeft mijn setup op een scherm en kunt u klikken op de luidspreker te testen. Alle sprekers spelen de toon goed wanneer geklikt, wat betekent dat hun alle functioneert. Als ik probeer om muziek af te spelen via Windows Media Player, of spelletjes, of iets, geluid komt alleen uit de voorste twee luidsprekers en de subwoofer. Ik heb geprobeerd de aanpassing van de WMP-instellingen, maar het is al ingesteld op 5.1. De instellingen in het bedieningspaneel zijn ook ingesteld op 5.1. Kan iemand helpen? Ik heb geprobeerd het opnieuw installeren van drivers enz. .. I just cant get het geluid uit te komen van alle sprekers wanneer het vanuit toepassingen. Ook wanneer ik klik op de kleine vensters geluid pictogram en klik op het volume NOB, het speelt een geluid alleen via de voorkant twee luidsprekers, dacht dat kan helpen bij het vaststellen van een probleem. Bedankt. |
|
| |||
| |||
| Gewoon een update, ik heb het te spelen door alle sprekers tijdens het afspelen van Warcraft 3, ik heb geen instellingen aanpassingen. Maar het nog steeds niet spelen door middel van BF2 of Windows Media Player, of iets anders voor die materie. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben niet 100% maar ik denk dat de bron moet worden 5.1, dus de meeste muziek zal gewoon spelen in de fronten en subsystemen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| recht i got hetzelfde probleem met BF2 en tal van andere spellen. Blijkbaar zijn een probleem met vista/5.1 geluid / spellen im hoop mag er een licht op het met service pack ze binnenkort vrijkomen. heb je wmp11 werken met 5.1? zoals Dave zei probeer een dvd, het meest waarschijnlijk zal werken als je hetzelfde probleem als mij. EDIT alleen realiseren u verklaard dat het niet werkt met WMP heb je geprobeerd opnieuw installeren? gewoon trekken op rietjes echt
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Waarom heeft geluid afspelen van mijn MP3-bestanden via alle 5 luidsprekers op XP, maar niet van Vista? Dat is niet zinvol. Ik kwam in een 5.1 DVD (Happy Gilmore) en geprobeerd te openen in Windows Media Player, en dat leidt tot een ander probleem ... "Windows Media Player kan de dvd niet afspelen omdat een compatibele dvd-decoder is niet geïnstalleerd op uw computer." Verdomd. Divx niet spelen beide. Edit: Ik gedownload Winamp. Het speelt alleen via twee speakers ook. : ( |
|
| |||
| |||
| Welke geluidskaart heb je? en het verschil tussen XP en Vista is dat Vista heeft veel van hardware en software problemen, die hopelijk zal worden bevestigd met de NIEUWE SP1 op zijn manier.
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| Ik gebruik de onboard P35C HD Audio. |
|
| |||
| |||
| Ik had het zelfde probleem ook, en na Google, ik besefte ik gebruik de AC3Filter, en het heeft een functie voor 'luxe' stereo naar 5.1 alleen de output formaat tot 5,1 in de AC3Filter config pagina, et voila! hoop dat het helpt |