![]() |
|
| |||
| |||
| hej alle Jeg har et problem i min lyd, det er analog enhed Inc. Sound Max det sagt "Filen smwdm.sys ikke er digitalt signeret, hvilket betyder, at det ikke er blevet testet af Microsofts Windows Hardware Quality Labs (WHQL). Du kan muligvis få en WHQL logo'd driver fra hardwareproducenten." lyden ikke virker ordentligt gerne, når jeg tømme papirkurven det tager et stykke tid at lyden til at komme eller endda jeg forsøger at åbne en fil, og jeg ved ikke, hvordan du kan løse det, og jeg har den nyeste drevet af det og Hver gang jeg formatere min pc det er den samme. Er der nogen måde jeg kan gøre føreren være og WHQL pass eller reparere den og heres min Dxdiag oplysninger med et billede af min lyddriveren ikke underskrevet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det behøver ikke at passere, 99% af ting ikke går.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kunne hardware relateret, hvis du fik alle nye chauffører Hvad er dine specs?
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Citat:
hvilken slags specs? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Lyd problem, så HJÆLP | kannibleklown | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 6 | 23 august 2009 14:06 |
| Sound problem | minskiy | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 20 | 17 november 2008 08:56 |
| GigaPocket lyd problem | ashaiba | General Software Chat | 0 | 10 februar 2008 13:43 |
| Et andet ingen lyd problem, prøvede alt, hvad jeg kan tænke på! | 8235helen | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 4 | 19 januar 2008 09:59 |
| Hjælp! Sound problem. | JTWonderfish | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 3 | 15th Dec 2007 15:03 |
| Thread Tools | |
| |