![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi everyone Minulla on ongelma minun äänen, se Analog Device Inc. Sound Max sanottavan "Seuraava tiedosto smwdm.sys ei ole digitaalisesti allekirjoitettu, mikä tarkoittaa, että sitä ei ole testattu Microsoftin Windows Hardware Quality Labs (WHQL). Voit ehkä saada WHQL logo'd ohjaimen laitteiston valmistajalta." ääni ei toimi kunnolla, kuten silloin, kun i tyhjä roskakoriin kestää jonkin aikaa äänen tullut tai jopa i yrität avata tiedoston, enkä tiedä kuinka korjata, ja i on uusimmat ajaa sitä ja joka kerta i muodossa minun PC se on sama. Onko mitään keinoa i voi kuljettaja olla ja WHQL ohittaa tai korjata sen ja heres minun Dxdiag tietoja kuvan oman äänen kuljettaja ole allekirjoittanut |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sen ei tarvitse välittää, 99% tavaraa ei kulje.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| voidaan laitteisto etuyhteydessä, kun sinulla on kaikki uudet kuljettajat whats your tiedot?
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Quote:
millaisia tiedot? |