![]() |
|
| |||
| |||
| hallo iedereen Ik heb een probleem met mijn geluid, het is analoog apparaat Inc Sound Max zij zei "Het bestand smwdm.sys niet digitaal is ondertekend, wat betekent dat het niet is getest door Microsoft Windows Hardware Quality Labs (WHQL). U kunt om een WHQL logo'd bestuurder van de fabrikant van de hardware." het geluid werkt niet goed als toen ik leeg de prullenbak het duurt een tijdje om geluid te komen of zelfs ik een bestand probeert te openen, en ik weet niet hoe dat op te lossen, en ik heb de laatste schijf van de IT-en iedere keer als ik mijn PC-formaat is het hetzelfde. Is er een manier waarop ik kan de bestuurder zijn en WHQL pass of repareren en heres mijn Dxdiag informatie met een foto van mijn geluid bestuurder niet ondertekend |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het hoeft niet te passeren, 99% van het spul niet passeren.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hardware kan worden verbonden indien je alle nieuwe chauffeurs whats je specs?
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
wat voor specs? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Sound Problem, PLEASE HELP | kannibleklown | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 6 | 23 augustus 2009 14:06 |
| Geluid probleem | minskiy | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 20 | 17 nov 2008 08:56 |
| GigaPocket geluid probleem | ashaiba | Algemene programmatuurnoot Chat | 0 | 10 feb 2008 13:43 |
| Een ander geluid geen probleem, probeerde alles wat ik kan bedenken! | 8235helen | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 4 | 19 Jan 2008 09:59 |
| Help! Geluid probleem. | JTWonderfish | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 3 | 15 dec 2007 15:03 |
| Thread Tools | |
| |