![]() |
|
| |||
| |||
| hej alla Jag har ett problem i mitt ljud, det är Analog Device Inc. Sound Max sägas "Filen smwdm.sys inte är digitalt signerad, vilket betyder att det inte har testats av Microsoft Windows Hardware Quality Labs (WHQL). Du kan få en WHQL logo'd förare från maskinvarutillverkaren." ljudet inte fungerar när jag tömma papperskorgen det tar ett tag att ljudet komma eller ens jag försöker öppna en fil och jag vet inte hur man rättar till det, och jag har den senaste köra om det och Varje gång jag formatera min dator det är samma. Finns det något sätt jag kan göra föraren vara och WHQL pass eller fixa det och Heres min Dxdiag information med en bild av mitt ljud föraren inte undertecknat |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den behöver inte passera, 99% av grejerna inte passerar.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kan hårdvara närstående om du har alla nya förare Vad din specs?
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Citat:
vilken typ av info? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Sound problem, snälla hjälp | kannibleklown | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 6 | 23 augusti 2009 14:06 |
| Ljud problem | minskiy | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 20 | 17 november 2008 08:56 |
| GigaPocket ljud problem | ashaiba | General Software Chat | 0 | 10 februari 2008 13:43 |
| En annan inget ljud problem, prövat allt jag kan tänka på! | 8235helen | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 4 | 19 januari 2008 09:59 |
| Hjälp! Ljud problem. | JTWonderfish | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 3 | 15 december 2007 15:03 |
| Thread Tools | |
| |