![]() |
|
| |||
| |||
| sorry, but i dont weet veel over computers, maar ik heb een Vista 64 systeem met een c-media pci audio-apparaat en high definition audio-apparaat. Op mijn apparaten afspelen zie ik geen geluid uit van SPDIF hoge def apparaat. En als ik DVD's afspelen op mijn computer krijg ik geen geluid, zelfs niet van de 3,5 mm aansluiting. Dit is een whitebox pct i gekocht van eBay en heeft HDMI OUT en ik ben me af of dat kan worden waarom mijn SPDIF out werkt niet. Sorry voor de slechte beschrijving, maar dat is het beste wat ik kan doen. Elk advies wordt zeer gewaardeerd. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| 3.5mm naar SPDIF Adapter? | Homoseksualist | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | 22 augustus 2009 02:57 |
| SPDIF uitgang Stotteren | navnut | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 0 | 31 jul 2009 16:34 |
| Rear Output Jack Gestopt Werken | vagany | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | De 1 juli 2009 09:40 |
| I Have a Turtle Beach Riveria, die een SPDIF uitgang, maar It Wont Work in Ubuntu. | lzcracker | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 5 | 22 apr 2009 19:54 |
| Hoe gebruik je de 3,5 mm aansluiting voor de SPDIF uitgang van de geluidskaart | navnut | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 2 | 21 Jan 2009 14:41 |
| Thread Tools | |
| |