![]() |
|
| |||
| |||
| Förlåt, men jag vet inte mycket om datorer, men jag har en vista 64 med en C-Media PCI ljudenheten och högupplösnings ljudenhet. På min uppspelning enheter ser jag inget ljud kommer ut ur SPDIF hög def enheten. Och när jag spelar DVD-skivor på min dator får jag inget ljud, inte ens från 3.5mm jack. Detta är en whitebox st jag köpt från ebay och den har HDMI ut och jag undrar om det kan vara anledningen till att min SPDIF ut fungerar inte. Förlåt för dålig beskrivning, men den er det bästa jag kan göra. Några råd skulle vara mycket uppskattat. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| 3,5 mm till SPDIF adapter? | Raver | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 1 | 22 augusti 2009 02:57 |
| SPDIF-utgång Stammar | navnut | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 0 | 31 juli 2009 16:34 |
| Bakre utgångarna slutade fungera | vagany | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 1 | 1 juli 2009 09:40 |
| Jag har ett Turtle Beach Riveria, som har en SPDIF-utgång, men det brukar Arbete i Ubuntu. | lzcracker | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 5 | 22 april 2009 19:54 |
| Hur kan du använda 3,5 mm uttag för SPDIF-utgången på ljudkortet | navnut | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 2 | 21 januari 2009 14:41 |
| Thread Tools | |
| |