![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg forsøgte at få mine højttalere til at arbejde, og gjorde noget, som jeg ikke ved hvordan man fortryde. Jeg har en HP computer og Microsoft Vista. Når jeg går til kontrolpanelet og vælg "Sound", og klik derefter på "Play Back" fanen, er det ikke længere lister "højttalere" der. Det gjorde, men jeg accidently klikkede "deaktiver", og de forsvandt. Nu er det eneste, der er angivet her er "Realtek digital udgang". Er der en måde at få dette tilbage, fordi jeg ikke ved, hvordan jeg kan få mine højttalere til at arbejde uden. Tak! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| har du prøvet et system gendanne?
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Hvordan gør jeg det? |
|
| |||
| |||
| Hvad fanden er alt, hvad køn kolonne etc du bruger som en SIG? spam eller hvad?
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| dave kan du slette min ranting indlæg? med spammere gået Jeg ser vanvittigt systemkapaciteten gendanner jeg finder det lettere at åbne Startmenuen type system gendanne i søgelinjen, åbne sys gendanner derefter vælge en passende dato (skabe, men før problemet startede) nogen filer eller ændringer foretaget efter denne dato bliver dog mistet så bakke dem op
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Monitor Speaker Problem | apolutrosi | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 1 | 30. maj 2009 11:47 |
| £ 350 for højttaler, der er nedsat | Olli1324 | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 3 | 27. maj 2008 16:07 |
| Speaker knækkende ... | pauvons | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 2 | 3 januar 2008 18:36 |
| Jeg har en højttaler problem | marked | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 1 | 8. sep 2007 08:04 |
| Creative Speaker - Høj kvalitet taler til gaming! | quinda | General Hardware Chat | 1 | 21. okt 2006 13:50 |
| Thread Tools | |
| |