![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen yrittänyt saan kaiuttimet työtä ja teki jotain, että en tiedä, miten kumota. Minulla on HP: n tietokone-ja Microsoft Vista. Kun siirryn ohjauspaneeliin ja valitse "Sound"-painiketta ja valitse "Play Back"-välilehti, se ei enää listoja "puhujat" siellä. Se ei, mutta olen vahingossa napsautit "poista" ja ne kadonneet. Nyt ainoa asia luetellut on "Realtek digitaalilähdön". Onko olemassa tapa saada takaisin, koska en tiedä miten saan kaiuttimet toimimaan ilman sitä. Kiitos! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| olet yrittänyt järjestelmän palauttaminen?
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Miten tämä onnistuu? |
|
| |||
| |||
| mitä helvettiä on kaikki, että sukupuoli sarake etc käytät kuin sig? roskapostia tai mitä?
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| dave voit poistaa minun ranting postitse? kanssa roskapostittajia mennyt Odotan hullu järjestelmän palauttaminen, i helpompi avata Käynnistä-valikosta kirjoita järjestelmän palauttaminen on hakupalkkiin, avaa sys palauttaa sitten valita sopiva ajankohta (komeroa, mutta ennen kuin ongelma alkoi) kaikki tiedostot tai muutokset, jotka on tehty tämän jälkeen kuitenkin katoavat niin tukea niitä
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Monitor Speaker Problem | apolutrosi | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 1 | 30. toukokuuta 2009 11:47 |
| £ 350 puhuja perustaa | Olli1324 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 3 | 27. toukokuuta 2008 16:07 |
| Speaker rätinä ... | pauvons | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 2 | 3. Jan 2008 18:36 |
| Minulla on kaiutin ongelma | markkinoille | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 1 | 8. Sep 2007 08:04 |
| Creative Speaker - Laadukas puhuja peli! | quinda | Rautatavaran Chat | 1 | 21. lokakuu 2006 13:50 |
| Thread Tools | |
| |