![]() |
|
| |||
| |||
| Ik probeerde om mijn luidsprekers op het werk en deed iets dat ik niet weet hoe ongedaan maken. Ik heb een HP-computer en Microsoft Vista. Wanneer ik naar het configuratiescherm en kies "Sound" en klik op de "Play Back" tab, het niet langer lijsten "sprekers" daar. Zij heeft, maar ik per ongeluk geklikt "uitschakelen" en ze verdwenen. Nu, het enige beursgenoteerde er "Realtek digitale uitgang". Is er een manier om dit terug omdat ik niet weet hoe kan ik mijn luidsprekers op het werk zonder. Bedankt! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| heb je geprobeerd een systeem te herstellen?
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Hoe doe ik dat? |
|
| |||
| |||
| what the hell is dat seks kolom etc u gebruikt als een sig? spam of wat?
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| Dave kan je mijn ranting bericht? met de spammers gegaan kijk ik gek systeem te herstellen, ik vind het gemakkelijker om het start menu type systeem herstellen in de zoekbalk, open systeem te herstellen, dan kiest u een geschikte datum (kasten, maar voordat het probleem begon) eventuele bestanden of wijzigingen die na deze datum echter verloren zullen gaan, zodat back-up
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Monitor Speaker Probleem | apolutrosi | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | 30 mei 2009 11:47 |
| £ 350 voor luidspreker zetten | Olli1324 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 3 | 27 mei 2008 16:07 |
| Spreker knetterend ... | pauvons | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 2 | De 3 januari 2008 18:36 |
| Ik heb een luidspreker probleem | markt | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | 8e sep 2007 08:04 |
| Creative Speaker - Hoogwaardige luidspreker voor gaming! | quinda | Algemeen Hardware Chat | 1 | 21 okt 2006 13:50 |
| Thread Tools | |
| |