![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg prøvde å få høyttalerne til å jobbe og gjorde noe jeg ikke vet hvordan å angre. Jeg har en HP datamaskin og Microsoft Vista. Når jeg går til kontrollpanelet og velge "Sound", og klikk deretter på "Play Back"-kategorien, er det ikke lenger lister "høyttalere" der. Det gjorde det, men jeg ved et uhell klikket "deaktiver", og de forsvant. Nå, det eneste oppført der er "Realtek digital utgang. Er det en måte å få dette tilbake, fordi jeg vet ikke hvordan jeg kan få høyttalerne mine til å fungere uten det. Takk! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du prøvd noe systemgjenopprettingspunkt?
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Hvordan gjør jeg det? |
|
| |||
| |||
| Hva faen er alt som sex kolonne osv. du bruker som et sig? spam eller hva?
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| dave kan du slette mine ranting innlegg? med spammere gone Jeg ser gal til systemgjenopprettingspunkt, jeg synes det er enklere å åpne Start-menyen skriver i systemgjenopprettingspunkt i søkefeltet bar, åpner sys gjenoppretting, og velg en passende dato (garderobeskap, men før problemet startet) noen filer eller endringer gjort etter denne datoen imidlertid gå tapt så sikkerhetskopiere dem
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Monitor Høyttaler Problem | apolutrosi | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 30 mai 2009 11:47 |
| £ 350 for høyttalersett opp | Olli1324 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 3 | 27 mai 2008 16:07 |
| Speaker knitrende ... | pauvons | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 2 | 3 januar 2008 18:36 |
| Jeg har en høyttaler problem | marked | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 8nde sep 2007 08:04 |
| Creative Speaker - Høy kvalitet høyttaler for spill! | quinda | General Hardware Chat | 1 | 21 oktober 2006 13:50 |
| Thread Tools | |
| |