![]() |
|
| |||
| |||
| Jag försökte få mina högtalare att arbeta och gjorde något som jag inte vet hur man kan ångra. Jag har en HP-dator och Microsoft Vista. När jag går till kontrollpanelen och välj "Ljud" och klicka på "Play Back" fliken den inte längre listor "talare" där. Det gjorde den, men jag råkar klickade "Avaktivera" och de försvann. Nu, det enda som räknas upp finns "Realtek digital output". Finns det något sätt att få tillbaka eftersom jag vet inte hur jag kan få mina högtalare för att arbeta utan det. Tack! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du provat ett system restaurera?
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Hur gör jag det? |
|
| |||
| |||
| vad fan är det kön kolumn etc du använder som sig? skräppost eller vad?
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| dave kan du ta bort min ranting inlägg? med spammarna borta Jag ser galen att systemet återställer Jag tycker att det är lättare att öppna Start-menyn typ i systemåterställningspunkt i sökraden öppnar sys återställa och sedan välja ett lämpligt datum (garderober, men innan problemet började) några filer eller ändringar som gjorts efter detta datum men kommer att förloras så backar upp dem
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |