![]() |
|
| |||
| |||
| och mina högtalare har icke arbetat för och jag vet inte varför ... ska jag försöka installera om dem på min dator? |
|
| |||
| |||
| någon?? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tålamod, det är bara 8 minuter eftersom du postat detta ämne.
| |||
| |||
| :) Förlåt, men vet du vad du ska göra? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Först av allt vad högtalarna är de?
| |||
| |||
| tsunamin något = / Allt jag vet är att det står på ett klistermärke längst ner 230V |
|
| |||
| |||
| rätt väl, är det 5.1-högtalare, har de en makt ljuset? du måste ge oss lite mer info att arbeta med kompis är du använder andra talare och slutligen vad den fullständiga modellnamn så åtminstone jag kan google vissa specifikationer för dem:) |
|
| |||
| |||
| inte säker på om de är 5.1 de har en effekt ljus, inga andra högtalare, och allt jag vet är att de är tsunamin |
|
| |||
| |||
| rätt så kraften lyser Hur många högtalare har du? och göra de går rakt in i datorn genom en grön kabel. också i vissa öron-telefoner till samma uttag och se om du får ljud ..... då kommer vi att veta om sin hardwarre problem |
|
| |||
| |||
| 2 ja och inte har någon |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Stridsvapen Och ATI IGP 320M Dont verkar fungera? | Haun | PC & Console Gaming | 27 | 4 november 2008 14:01 |
| Dont prova det här hemma | redden137 | Cases & Power Supplies | 16 | 2 oktober 2008 08:41 |
| Jag behöver hjälp och jag vet inte var du ska åka? | Storfot | General Hardware Chat | 12 | 22 mars 2008 04:36 |
| Behöver du hjälp Jag vet hur man använder det? | Cew27 | Cases & Power Supplies | 6 | 25 december 2007 15:39 |
| Behöver du hjälp-but dont KNO wat med | bighugga | Multimedia & Codecs | 4 | 26 august 2007 10:18 |
| Thread Tools | |
| |