mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

Høyttalere er ikke lenger Working

Reply

Thread Tools
Old 12 juni 2009, 11:17
New Member Group

Default Høyttalere er ikke lenger Working

Hei
Jeg har Creative høyttalere. De jobbet på datamaskinen min bra inntil nylig. Jeg prøvde dem på mine venner datamaskin for å se om de var blakk eller hvis noe var galt med datamaskinen min. De fungerte utmerket så det måtte være noe feil med maskinen min: (noen har noen ideer?? Takk
Old 12 juni 2009, 13:29
Medlem Group

Default Høyttalere er ikke lenger Working

sjekk theyre plugget inn rett plugg (grønn), du vil bli overrasket hvor enkelt det er å sette den i feil ett.

Er alle volumer slått opp, dobbeltklikk lydikonet, og kontrollere at master-og bølgen er oppe og unmuted.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Min Audio vil ikke lenger fungere! mitchcm34 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 5 27 april 2009 01:40
Min datamaskinens høyttalere fungerer ikke.? gg_k7 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 12 4 april 2009 06:14
Creative 5.1 - 2 av 5 Høyttalere Working ... dmdougie Lyd, høyttalere og MP3-spillere 5 18 mars 2009 17:52
CD-stasjonen ikke lenger fungerer - Software problemer katylord Multimedia & Kodeker 25 29. sep 2008 03:56
Mp3 No longer gjenkjent evilfantasy Lyd, høyttalere og MP3-spillere 17 18 mai 2008 02:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.