![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg har Creative høyttalere. De jobbet på datamaskinen min bra inntil nylig. Jeg prøvde dem på mine venner datamaskin for å se om de var blakk eller hvis noe var galt med datamaskinen min. De fungerte utmerket så det måtte være noe feil med maskinen min: (noen har noen ideer?? Takk |
|
| |||
| |||
| sjekk theyre plugget inn rett plugg (grønn), du vil bli overrasket hvor enkelt det er å sette den i feil ett. Er alle volumer slått opp, dobbeltklikk lydikonet, og kontrollere at master-og bølgen er oppe og unmuted. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Min Audio vil ikke lenger fungere! | mitchcm34 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 5 | 27 april 2009 01:40 |
| Min datamaskinens høyttalere fungerer ikke.? | gg_k7 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 12 | 4 april 2009 06:14 |
| Creative 5.1 - 2 av 5 Høyttalere Working ... | dmdougie | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 5 | 18 mars 2009 17:52 |
| CD-stasjonen ikke lenger fungerer - Software problemer | katylord | Multimedia & Kodeker | 25 | 29. sep 2008 03:56 |
| Mp3 No longer gjenkjent | evilfantasy | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 17 | 18 mai 2008 02:10 |
| Thread Tools | |
| |