mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Ljud, Högtalare & MP3 Spelare

Register

Högtalarna är inte längre arbetar

Reply

Thread Tools
Old 12 juni 2009, 11:17
New Member Group

Default Högtalarna är inte längre arbetar

Hej
Jag har Creative högtalare. De arbetade på min dator bra tills nyligen. Jag försökte dem på mina vänner dator för att se om de var pank eller om något var fel med min dator. De fungerade perfekt så det måste vara något fel med min dator: (någon som har några idéer?? Tack
Old 12 juni 2009, 13:29
Ledamot Gruppen

Default Högtalarna är inte längre arbetar

kontrollera de är ansluten till rätt plugg (grön), skulle du bli förvånad hur enkelt det är att uttrycka det fel.

Är alla de volymer som dök upp, dubbelklicka på ljud-ikonen, och kontrollera att befälhavaren och vågen är upp och unmuted.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Mitt ljud fungerar inte längre! mitchcm34 Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 5 27 april 2009 01:40
Min dator högtalare fungerar inte.? gg_k7 Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 12 4 april 2009 06:14
Creative 5.1 - 2 av 5 högtalare Jobbar ... dmdougie Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 5 18 mars 2009 17:52
CD-enhet som inte längre arbetar - Mjukvara frågor katylord Multimedia & Codecs 25 29 sep 2008 03:56
Mp3 inte längre redovisas evilfantasy Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 17 18 maj 2008 02:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.