![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jag har Creative högtalare. De arbetade på min dator bra tills nyligen. Jag försökte dem på mina vänner dator för att se om de var pank eller om något var fel med min dator. De fungerade perfekt så det måste vara något fel med min dator: (någon som har några idéer?? Tack |
|
| |||
| |||
| kontrollera de är ansluten till rätt plugg (grön), skulle du bli förvånad hur enkelt det är att uttrycka det fel. Är alla de volymer som dök upp, dubbelklicka på ljud-ikonen, och kontrollera att befälhavaren och vågen är upp och unmuted. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Mitt ljud fungerar inte längre! | mitchcm34 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 5 | 27 april 2009 01:40 |
| Min dator högtalare fungerar inte.? | gg_k7 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 12 | 4 april 2009 06:14 |
| Creative 5.1 - 2 av 5 högtalare Jobbar ... | dmdougie | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 5 | 18 mars 2009 17:52 |
| CD-enhet som inte längre arbetar - Mjukvara frågor | katylord | Multimedia & Codecs | 25 | 29 sep 2008 03:56 |
| Mp3 inte längre redovisas | evilfantasy | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 17 | 18 maj 2008 02:10 |
| Thread Tools | |
| |