mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

Statisk lyd på højt toneleje lyde

Reply

Thread Tools
Old 10. juni 2008, 07:23
Medlem Gruppen

Default Statisk lyd på højt toneleje lyde

Hej

For nylig har jeg fået denne statisk form for screechy lyden kommer igennem, når jeg spiller musik med Windows Media Player. Jo højere bemærker kraftigere og stærkere denne statisk-lignende lyd bliver. Når det er sagt, musik, der ikke er højt sat spiller helt fint.

denne irriterende lyd kommer gennem via min Logitech højttalere (der er ca 2 uger gammel - sammen med pc'en er 2 wks gamle), min Logitech hovedtelefoner (der er ca et år gammel), og min Bang & Olufson øretelefoner, (der er ca 4-5 wks gamle).
Jeg ved ikke, om det er Windows Media Player, eller værre, mit lydkort. = | Jeg kan ikke tænke på hvad det kunne være.

Jeg håber du kan hjælpe mig på dette problem, kan jeg næsten ikke står til at lytte til de fleste af mine sange på min spilleliste på grund af dette.

Old 10. juni 2008, 09:51
Donor-Gruppen

Det første, (jeg ved ikke, hvis du allerede har) kunne du forsøger at spille en særlig høj sang i en anden aktør (f.eks iTunes, eller hvad du har)

Hvis du ikke allerede har en jeg vil anbefale du først downloadet noget lignende iTunes (gratis)

At se, om det er et problem med WMP codec eller noget ..

Hvis dets stadig et problem, vi kan se yderligere .. men forhåbentlig sin enkle: D
Old 10. juni 2008, 10:14
Donor-Gruppen

Jeg havde det samme problem indtil jeg geninstalleret og brudt med nogle indstillinger, ændre huden til noget med ajustable indstilling som kontrolgrundlag tebel etc og sætte dem alle til 50%
Old 11 juni 2008, 03:04
Medlem Gruppen

Hey, jeg tog dit råd, men i stedet Jeg hentede J. River Media Jukebox og jeg har lyttet til de sange, jeg hørte den statiske støj fra de fleste, og de ikke var der.
Forhåbentlig det stayst denne måde, men jeg gætter det må have været et codec problem fra WMP ..?

Tak for den hjælp, stor pris på. Jeg håber, at jeg ikke behøver at vende tilbage med dette problem igen, fordi jeg virkelig elsker at lytte til musik for meget! : 3
Old 11 juni 2008, 09:14
Donor-Gruppen

Intet problem, hvis du stadig ønsker at køre WMP den letteste måde ville være at afinstallere den og hente den nyeste version (som ville komme med nogen driver opdateringer osv.) fra Microsofts websted.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Lost lyd på min PC, jeg formateret harddisk og lyder nu ikke i orden. Kødfuld Lyd, højtalere og MP3-afspillere 5 24 November 2009 13:12
Opsætning af en statisk IP - An4yb33 Networking, Modemer & VoIP 2 16 marts 2009 09:23
Hjælp! lyder som lyden kommer gennem en tunnel! smiles333 Lyd, højtalere og MP3-afspillere 3 21. sep 2008 07:23
Skal jeg gider med en high-end lydkort jamie2k8 Lyd, højtalere og MP3-afspillere 22 31 august 2008 13:48
Højt sat lyd på overclock - problem? cyberspacegenie CPU, bundkort og RAM 15 3 november 2007 03:15
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.