![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Viime aikoina olen ollut saada tämä staattinen eräänlainen screechy äänen tulevina kautta aina kun toistaa musiikkia Windows Media Player. Mitä korkeampi toteaa kovempi ja vahvempi tämän staattisen kuten ääni tulee. Tämän sanottuani, musiikkia, joka ei ole korkea paiskautua soittaa täysin kunnossa. tästä hankalasta ääni tulee läpi kautta minun Logitech kaiuttimet (jotka ovat noin 2 viikkoa vanha - yhdessä PC on 2 wks vanha), minun Logitech kuulokkeet (joka on noin vuoden vanha), ja minun Bang & Olufson kuulokkeet, (joka on noin 4-5 wks vanha.) En tiedä, onko Windows Media Player, tai mikä vielä pahempaa, minun Äänikortit. = | En voi ajatella, mitä muuta se voisi olla. Toivon, että et pysty auttamaan minua tämän ongelman, voin tuskin voivat kuunnella useimmat minun kappaleita minun soittolistaan tämän takia. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ensinnäkin, (En tiedä, jos sinulla on jo) voit kokeilla pelaavat erityisen laulun eri soitinta (esim. iTunes, tai mitä tahansa muuta sinulla on)
Jos sinulla ei vielä ole minun Suosittelen ensin ladata jotain iTunes (ilmaiseksi) Jos haluat nähdä, jos se on ongelma WMP pakkauksenhallinta tai jotain .. Jos sen edelleen ongelma voimme tarkastella edelleen .. mutta toivottavasti sen yksinkertainen: D My System: FordyPC
|
|
| |||
| |||
| Minulla oli sama ongelma, kunnes i uudelleenasennettavien ja fiddled kanssa joitakin asetuksia, muuttaa ihon jotain kanssa ajustable jossa joissa valvonta base tebel jne. ja asettaa ne kaikki 50% |
|
| |||
| |||
| Hei, otin ohjettanne, vaan imuroin J. River Media Jukebox ja kuuntelin kappaleet, että olen kuullut staattinen ääniä eniten, ja niitä ei ole siellä. Toivottavasti se stayst tällä tavoin, mutta uskon sen on oltava pakkauksenhallintaa ongelma WMP ..? Kiitos avusta, greatly appreciated. Toivon, että minun ei tarvitse palata tätä ongelmaa uudelleen, koska olen todella rakastaa kuuntele musiikkia liian paljon! : 3 |
|
| |||
| |||
| Ei hätää, jos kuitenkin haluat käyttää WMP helpoin tapa olisi poistaa se ja lataa uusin versio (joka olisi tullut kaikki kuljettajan päivitykset jne.) Microsoftin sivustosta. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Lost Sound My PC, olen Muotoiltu kiintolevy ja nyt sinne ei toimi. | Sisällyksekäs | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 5 | 24 marraskuu 2009 13:12 |
| Setting up a staattinen IP | An4yb33 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 16. Maaliskuu 2009 09:23 |
| Apu! Kuulostaa äänen tulevina tunnelin läpi! | smiles333 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 3 | 21. Sep 2008 07:23 |
| Pitäisikö minun vaivautua, joilla on korkea loppuun äänikortti | jamie2k8 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 22 | 31. Aug 2008 13:48 |
| High senkin äänen overclock - ongelma? | cyberspacegenie | CPUs, Emolevyt & RAM | 15 | 3. marraskuu 2007 03:15 |
| Thread Tools | |
| |