vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet

Register

Staattinen äänen korkean piki kuulostaa

Reply

Thread Tools
Old 10 kesäkuu 2008, 07:23
Jäsen

Default Staattinen äänen korkean piki kuulostaa

Hei

Viime aikoina olen ollut saada tämä staattinen eräänlainen screechy äänen tulevina kautta aina kun toistaa musiikkia Windows Media Player. Mitä korkeampi toteaa kovempi ja vahvempi tämän staattisen kuten ääni tulee. Tämän sanottuani, musiikkia, joka ei ole korkea paiskautua soittaa täysin kunnossa.

tästä hankalasta ääni tulee läpi kautta minun Logitech kaiuttimet (jotka ovat noin 2 viikkoa vanha - yhdessä PC on 2 wks vanha), minun Logitech kuulokkeet (joka on noin vuoden vanha), ja minun Bang & Olufson kuulokkeet, (joka on noin 4-5 wks vanha.)
En tiedä, onko Windows Media Player, tai mikä vielä pahempaa, minun Äänikortit. = | En voi ajatella, mitä muuta se voisi olla.

Toivon, että et pysty auttamaan minua tämän ongelman, voin tuskin voivat kuunnella useimmat minun kappaleita minun soittolistaan tämän takia.

Old 10 kesäkuu 2008, 09:51
Rahoittajien ryhmän

Ensinnäkin, (En tiedä, jos sinulla on jo) voit kokeilla pelaavat erityisen laulun eri soitinta (esim. iTunes, tai mitä tahansa muuta sinulla on)

Jos sinulla ei vielä ole minun Suosittelen ensin ladata jotain iTunes (ilmaiseksi)

Jos haluat nähdä, jos se on ongelma WMP pakkauksenhallinta tai jotain ..

Jos sen edelleen ongelma voimme tarkastella edelleen .. mutta toivottavasti sen yksinkertainen: D

My System: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2.66 @ 3.45GHz
Emolevy:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM-muisti:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512 Mt
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optinen asema (t):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Asia / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (t):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 10 kesäkuu 2008, 10:14
Rahoittajien ryhmän

Minulla oli sama ongelma, kunnes i uudelleenasennettavien ja fiddled kanssa joitakin asetuksia, muuttaa ihon jotain kanssa ajustable jossa joissa valvonta base tebel jne. ja asettaa ne kaikki 50%
Old 11 kesäkuu 2008, 03:04
Jäsen

Hei, otin ohjettanne, vaan imuroin J. River Media Jukebox ja kuuntelin kappaleet, että olen kuullut staattinen ääniä eniten, ja niitä ei ole siellä.
Toivottavasti se stayst tällä tavoin, mutta uskon sen on oltava pakkauksenhallintaa ongelma WMP ..?

Kiitos avusta, greatly appreciated. Toivon, että minun ei tarvitse palata tätä ongelmaa uudelleen, koska olen todella rakastaa kuuntele musiikkia liian paljon! : 3
Old 11 kesäkuu 2008, 09:14
Rahoittajien ryhmän

Ei hätää, jos kuitenkin haluat käyttää WMP helpoin tapa olisi poistaa se ja lataa uusin versio (joka olisi tullut kaikki kuljettajan päivitykset jne.) Microsoftin sivustosta.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Lost Sound My PC, olen Muotoiltu kiintolevy ja nyt sinne ei toimi. Sisällyksekäs Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 5 24 marraskuu 2009 13:12
Setting up a staattinen IP An4yb33 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 2 16. Maaliskuu 2009 09:23
Apu! Kuulostaa äänen tulevina tunnelin läpi! smiles333 Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 3 21. Sep 2008 07:23
Pitäisikö minun vaivautua, joilla on korkea loppuun äänikortti jamie2k8 Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 22 31. Aug 2008 13:48
High senkin äänen overclock - ongelma? cyberspacegenie CPUs, Emolevyt & RAM 15 3. marraskuu 2007 03:15
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.