mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Geluid, Speakers & MP3 Spelers

Register

Statische geluid op hoge toonhoogte geluiden

Reply

Thread Tools
Old 10 jun 2008, 07:23
Lid Fractie

Default Statische geluid op hoge toonhoogte geluiden

He

De laatste tijd heb ik krijg dit soort statische gillend geluid komt via wanneer ik muziek afspelen met Windows Media Player. Hoe hoger de toelichting van de hardere en sterkere deze statische-achtige geluid wordt. Dat gezegd hebbende, muziek, dat is niet hoog hellende speelt perfect in orde.

dit irritante geluid via mijn Logitech luidsprekers (die ongeveer 2 weken oud - samen met de pc wordt 2 weken oud), mijn Logitech koptelefoon (dat is ongeveer een jaar oud), en mijn Bang & Olufson koptelefoons, (die over 4-5 weken oud).
Ik weet niet of het nu Windows Media Player, of nog erger, mijn geluidskaart. = | Ik kan niet bedenken wat ik anders zou kunnen worden.

Ik hoop dat u in staat bent te helpen me over dit probleem, ik kan amper staan om te luisteren naar de meeste van mijn liedjes in mijn playlist omdat dit.

Old 10 jun 2008, 09:51
Donor Groep

Ten eerste, (ik weet niet of u al hebt) kan je proberen het afspelen van een bijzonder hoog song in een andere speler (zoals iTunes, of wat je hebt)

Als je er geen hebt zou ik aanraden je eerst gedownload iets iTunes (gratis)

Om te zien of het een probleem met WMP-codec of iets ..

Als het nog steeds een probleem kunnen we verder kijken .. maar hopelijk zijn simpel: D
Old 10 jun 2008, 10:14
Donor Groep

Ik had hetzelfde probleem totdat ik opnieuw en ten onrechte premies met enkele instellingen wijzigen van de huid aan iets met de AJUSTABLE instelling die de controle baseren tebel etc en zet ze allemaal op 50%
Old 11 juni 2008, 03:04
Lid Fractie

He, heb ik uw advies, maar ik gedownload J. River Media Jukebox en ik geluisterd naar de liedjes die ik hoorde de statische geluiden uit de meeste, en ze waren er niet.
Hopelijk stayst die manier, maar ik denk dat het moet zijn een codec probleem vanuit WMP ..?

Bedankt voor de hulp, zeer gewaardeerd. Ik hoop dat ik niet terug te komen met dit probleem opnieuw, want ik hou echt van het luisteren naar muziek te veel! : 3
Old 11 jun 2008, 09:14
Donor Groep

Geen probleem, als je nog wilt uitvoeren WMP de gemakkelijkste oplossing zou zijn te verwijderen en download de nieuwste versie (die zou komen met een driver-updates, enz.) uit de Microsoft-site.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Lost Sound op mijn pc, Formatted ik de harde schijf en Nu Klinkt niet werkt. Vlezig Geluid, Speakers & MP3 Spelers 5 24 november 2009 13:12
Het opzetten van een statisch IP - An4yb33 Netwerken, modems & VoIP 2 16 mrt 2009 09:23
HELP! klinkt als geluid komt door een tunnel! smiles333 Geluid, Speakers & MP3 Spelers 3 21e sep 2008 07:23
Moet ik moeite met een high-end geluidskaart jamie2k8 Geluid, Speakers & MP3 Spelers 22 31 aug 2008 13:48
Hoog hellende geluid op overklokken - probleem? cyberspacegenie CPUs, Moederborden & RAM 15 3 nov 2007 03:15
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.