mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

Statisk lyd av høy tonehøyde lyder

Reply

Thread Tools
Old 10 juni 2008, 07:23
Medlem Group

Default Statisk lyd av høy tonehøyde lyder

Hei

Det siste jeg har fått denne statiske type screechy lyden kommer igjennom når jeg spiller musikk med Windows Media Player. Jo høyere notater de høyere og sterkere denne statisk liker lyden blir. Når det er sagt, musikk som ikke er høy pitched spiller helt greit.

denne irriterende lyden kommer via via mine Logitech høyttalere (som er omtrent 2 uker gammel - sammen med PC under 2 wks gamle), min Logitech hodetelefoner (det er omtrent et år gamle), og min Bang & Olufson øretelefoner, (som er i ferd 4-5 wks gamle).
Jeg vet ikke om det er Windows Media Player, eller enda verre, min soundcard. = | Jeg kan ikke tenke på hva annet det kunne være.

Jeg håper du kan hjelpe meg på dette problemet, kan jeg knapt stå å lytte til de fleste av mine låter i min spilleliste på grunn av dette.

Old 10 juni 2008, 09:51
Donor Group

Først (Jeg vet ikke om du allerede har) kan du prøve å spille en spesielt høy sangen i en annen spiller (for eksempel iTunes, eller noe annet du har)

Hvis du ikke allerede har en jeg vil anbefale deg først ned noe iTunes (gratis)

For å se om det er et problem med WMP kodek eller noe ..

Hvis det fortsatt er et problem vi kan se videre .. men forhåpentligvis sin enkle: D
Old 10 juni 2008, 10:14
Donor Group

Jeg hadde det samme problemet før jeg reinstallert og fiddled enkelte innstillinger, endre utseende til noe med ajustable innstilling som kontroll base tebel osv. og sette dem til 50%
Old 11 juni 2008, 03:04
Medlem Group

Hei, jeg tok råd, men jeg lastet ned J. River Media Jukebox og jeg lyttet til sanger som jeg hørte den statiske lyder fra de fleste, og de var ikke der.
Forhåpentligvis det stayst den måten, men jeg antar det må ha vært en kodek problem fra WMP ..?

Takk for hjelpen, verdsatt. Jeg håper jeg ikke trenger å komme tilbake med dette problemet på nytt, fordi jeg elsker å høre på musikk for mye! : 3
Old 11 juni 2008, 09:14
Donor Group

Ikke noe problem, hvis du fortsatt vil bruke WMP den enkleste måten vil være å avinstallere det og laste ned den nyeste versjonen (som skulle komme med noen driveroppdateringer osv.) fra Microsofts nettsted.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Lost Lyd på PCen min, formaterte jeg harddisken og nå Høres ustand. Meaty Lyd, høyttalere og MP3-spillere 5 24 november 2009 13:12
Konfigurere en statisk IP - An4yb33 Nettverk, modem og VoIP 2 16 mars 2009 09:23
Hjelp! høres ut som lyden kommer gjennom en tunnel! smiles333 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 3 21. sep 2008 07:23
Bør jeg bry med en høy end lydkort jamie2k8 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 22 31 august 2008 13:48
Høy pitched lyd på overclock - problem? cyberspacegenie CPUer, Hovedkort & RAM 15 3 nov 2007 03:15
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.